♡ Skravletråd JUNI ♡

Hva gjør dere nå som skolen er ferdig og han er hjemme?[emoji4] har dere ferie eller er han alene?
Spør fordi jeg aner ikke hvordan vi skal løse det når barna ikke er på SFO lenger....[emoji15]
Han er på fotballskole denne uken
Neste litt 2 -3 dager alene

Hva gjør dere nå som skolen er ferdig og han er hjemme?[emoji4] har dere ferie eller er han alene?
Spør fordi jeg aner ikke hvordan vi skal løse det når barna ikke er på SFO lenger....[emoji15]

Det er jeg også usikker på, for det går mot tider uten tilgang på sfo for edste.

Mamma snakket for noen år siden om at da kunne de være hos henne før og etter deres ferie, men vi får se. Han har sfo nå denne sommeren.

Her er de alene hjemme. Eldste har vært det siden hu var 8.5 år. Gått kjempefint det her da.

Æsj da. Så mye sånn da. Må være fryktelig tullete og bytte så mye. En ny å forholde seg til og slikt.

Ja. Om ikke det er fordi de tenker at den nye skal vre bedre for den urolige gjengen som trenger... kustus.

Men jeg synes læreren han har hatt har fingert geit jeg altså, så det blir vel greit å ha henne på mellomste.

Ja. Om ikke det er fordi de tenker at den nye skal vre bedre for den urolige gjengen som trenger... kustus.

Men jeg synes læreren han har hatt har fingert geit jeg altså, så det blir vel greit å ha henne på mellomste.
Tvitvi for de har en god plan da

Ja, det går sikkert bra, men det er en en anelse utfordrende klasse virker det som så det kan jo bli spennende.

Samme som her da[emoji4]
Eldste sin klasse er utfordrende...han begynner i 4. etter sommeren og får sin 4. lærer[emoji15]

Back
Topp