♡ Skravletråd JUNI ♡

Så koselig [emoji4] må lære meg å strikke[emoji4] fått noe hjemme stikket/heklet til baby og det er jo så koselig å få[emoji7][emoji7][emoji7]
Kjempe ! Elsker det. Dumt jeg ikke lærte meg dette når jeg hadde babyer. Angrer på det da :(

Haha ja. Vært mange flaue episoder med egne foreldre gitt [emoji23] Andre voksne hadde sikkert reagert også på vår humor [emoji23]
Folk reagerer på vårt familie forhold og[emoji23] mammas sambo er litt "mobbete" og vi har jo alle lært å være sånn tilbake så kan bli artige rundt middagsbordet [emoji23][emoji23][emoji23]

Hahaha DET er IKKE det samme gitt. Jeg tar ikke noen av de ! [emoji33][emoji33][emoji33] Er på din side der !
Skjønner ikke helt vitsen med de jeg, mannen fikk fort lært seg forskjellen mellom zero og light for max kan jeg drikke ihvertfall [emoji23]

Folk reagerer på vårt familie forhold og[emoji23] mammas sambo er litt "mobbete" og vi har jo alle lært å være sånn tilbake så kan bli artige rundt middagsbordet [emoji23][emoji23][emoji23]
Vi er også alle slik! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji39] Blir veldig morsomt. Glad mannen min vokste opp med broren min og jobba for faren min. Da kjente han den rare siden av oss alle [emoji23][emoji23]

Hihi[emoji23] men han vil i det minste ha en liste! Min nekter![emoji31] "er du klar over hvor kjedelig det er å lete etter ting?" Grrr....[emoji13]
Jajaja[emoji38][emoji6] han vil det om det skal til så vi får mindre matbudsjett og ikke minst om han vil ha blant annet burgere som jeg nekter å kjøpe i norge[emoji23][emoji23]

Back
Topp