>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja du har vært flittig !Tja ryddet jo boden og liten leilighet så lite igjen nå egentlig [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja du har vært flittig !Tja ryddet jo boden og liten leilighet så lite igjen nå egentlig [emoji6]
Hmm får gå inn å se jeh daNri det vet jeg ikke. Tenkte de Vaiana i dag med unga. Men de gikk ut for 2 timer siden og er enda ikke hjemme så [emoji23]
Du får prøve det.Hmm får gå inn å se jeh da
Godt å ha det klart30 juni og 4 august skal vi pp kino ser jeg
30 juniDu får prøve det.
He he jaGodt å ha det klart![]()
Ikke så lenge til det da30 juni
Storfe og Okra [emoji16]Hva ble det til middag i dag?noen ærend og ellers slappet av før i dag. Nabogutten har vært her en tur. Ellers ikke noe spesielt
Eh hvilket hotell er det? [emoji54]Fikk litt hakeslepp. 1 natt hotell 3400!!
Lov å håpe, tenker å kanskje gå inn på lekene i kveld om jeg får tid og der pleier jeg ikke være [emoji54]Siden vi skal skravle 3,5k innlegg på foruemt på 6 timer, så... vel, da dytter vi vel denne over grensen for mål 3 i kveld?
Cola zero er bedre [emoji6]Fylle på litt max jeg. Og håper denne snart begynner for fullt !
Gikk helt greit
Jeg liker godt den også altså [emoji14] Bare en av de. Men tilbud på 8pakn max nå [emoji23]Cola zero er bedre [emoji6]
Kjipt konisering på Voss
Altså. Dere bor ved den og benytter dere ikke? [emoji33][emoji33][emoji23]
God kveld
Skikkelig dårlig form her så måtte sove når jeg kom hjem