♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja det var jo ikke for tidlig. Antakelig får de ikke gjort så mye mer en eventuelt måle trykket på nytt, og ta en ny spinalpunksjon. Eller prøve andre medisiner.
Men kanskje de medisinene er bedre. Man kan håpe på det [emoji170]

Helt klart man gjør [emoji106]
Jupp. Men hu ene der ute fikk høre det. Og ble tusen ganger bedre. Intetandende meg og de sa hu hadde bilyd på hjertet. Måtte på en avd å ta prøver. Hu sa ingenting og forventa jeg skulle vite. Og da fikk jeg panikk i heisen og hylte og gråt. Sa vel også at jeg vet faktisk ikke hva det betyr. Jeg hadde null anelse og sånn de snakka hørtes det ut som alt var galt. Kom vel også ut at jeg hata å være der osv [emoji23][emoji23]

Hu var jo fantastisk etterpå da [emoji87][emoji23] Så forklarende og oppmuntrende. Kanskje hu også trengte en wakeupcall da :)

Næh, bruke hagla vel?

Neida. De må senke trykket som presser på hodet og gir hodepine, de prøver med medisiner, som jeg ikke tåler, satt tilbake på minste dose, noe som gjør at trykket ikke senkes som det skal. Egentlig venter de på å ta nye bilder av synsnerven om 2 uker, i mellomtiden blir jeg ikke bedre, og økes medisinene kommer all mat og drikke i retur samt ingen matlyst. Er ikke synsnerven bedre må de enten prøve nye medisiner, tappe mer spinalvæske i håp om langvarig effekt. Siste løsning er å legge inn dren fra hodet til magen, men det har de valgt å ikke nevne enn så lenge. Hjelper ikke at de er amatører på å følge opp...

Uff, kjipt at du må gå igjennom alt dette[emoji20]

Back
Topp