Jeg veit.. Ble nesten litt overrasket [emoji44]
Har skjønt at det er rolig her idag, men sååå rolig?![emoji15]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg veit.. Ble nesten litt overrasket [emoji44]
Vi trenger det... Om jeg har regnet rett mangler vi akkurat nå 3820 innlegg.. Så går ikke såå fort nedover heller
kanskje mange har sånn vær jeg har og er ute å holder på i hagen eller noe[emoji23] for fint vær til det her[emoji16] bar jeg som ikke gidder, holder heller på inne hvor jeg ser rotetet ocer alt hele tiden[emoji23][emoji23] får se om gressklipping blir aktuelt etter hvert [emoji23][emoji23]Har skjønt at det er rolig her idag, men sååå rolig?![emoji15]
Hvordan er været hos dere i dag da jenter? [emoji4] her er det sol og lettskyet, men varmt og godt[emoji16]
Veldig. Men mannen føler seg biiiittelitt tung i hodet. Så nå er døden nært foreståendeDa går det rette veien[emoji2]
Prøvde med et random vær spørsmål nedover her, og prøver å lese meg litt bakover for å se om det er noen innlegg jeg ikke har svart på som jeg kan svare på[emoji16]Da må vi få opp tempo, og få flere jenter i gang[emoji1]
Å så godt da ! Endelig !! [emoji8][emoji8]Legen min ringte meg [emoji171] Må bare dele med dere. Siste ukene/måneden har legen min purret på nevro 3 ganger via telefon, og 1 gang skriftelig fordi jeg er dårlig. Legevakt har snakket med de 2 ganger uten reaksjon. Egentlig skal jeg gå 1 måned (!) til. Men endelig nådde hun igjennom og jeg har fått time til fredagen... Lettet [emoji171]
kanskje mange har sånn vær jeg har og er ute å holder på i hagen eller noe[emoji23] for fint vær til det her[emoji16] bar jeg som ikke gidder, holder heller på inne hvor jeg ser rotetet ocer alt hele tiden[emoji23][emoji23] får se om gressklipping blir aktuelt etter hvert [emoji23][emoji23]
Verste som er !Hater den![emoji13]
Er sååå deilig med sånn vær[emoji16][emoji16][emoji7][emoji7]Her er det sol, blå himmel og 24 grader[emoji1]
Helt nydelig![emoji173]️
Syns det ja. Tom 6 mnd etter ammeslutt spurte han !Jøss, det er jo rimelig spesielt av en mann å lure på[emoji23]
Hahaha ja er jo det. Men så kjedelig. Da man innser hvor mye shit en har[emoji23][emoji23][emoji23] ja noe sånt ja.
Nei like greit å gjøre ting her hjemme [emoji6]
Det er bra, men litt dumt hvis man planter eller noe[emoji23] tungvidt å ta av og på hansker, eller få masse møkk på tlf[emoji23][emoji23]Har tatt med meg telefon på verandaen jeg[emoji1] nå er det straks middag her og da blir jeg borte litt...
Ikke helt. Jeg fikk ordnet tre gaver, en fireåring på lørdag også som vi ikke må glemme og hadde med mamma. Fint det. Men medisin fikk jeg ikke, resepten jeg bestilte hadde ikke legen behandlet enda så den var ikke tilgjengelig på apoteket.Virket ikke helt som en fridag nei [emoji6]
Ja. Bruker så mye tid på å tenke ut noe å spørre om. Helst noe nytt [emoji23]Ja, det er sant.. Vanskelig det å.. Har jo faktisk en dag mindre med innlegg enn tråder[emoji23] men kanskje litt lettere å bare skravle enn å lage tråder av alt mulig rart[emoji23][emoji106]
Ikke helt. Jeg fikk ordnet tre gaver, en fireåring på lørdag også som vi ikke må glemme og hadde med mamma. Fint det. Men medisin fikk jeg ikke, resepten jeg bestilte hadde ikke legen behandlet enda så den var ikke tilgjengelig på apoteket.Virket ikke helt som en fridag nei [emoji6]
Naaaw. Romantisk da [emoji7] Gøy når de husker sånt.Jeg foreslo for samboeren at jeg kunne sjekke opp litt hoteller til vi skal til byen neste helg, men da fikk jeg beskjed om at nei, han visste hvilket hotell vi skulle ligge på allerede. Han ville gjerne sove på det samme hotellet vi var på i romjula da jeg var 9(?) uker på vei - for da hadde vi det så koselig [emoji173] vi var på kino og gikk innom burger king og kjøpte take away på tur tilbake til hotellrommet. Jeg hadde nesten glemt det, men det syntes han var så fint at han gjerne ville gjøre det igjen før familien utvides [emoji7]
Reelt i forhold til kalenderen synes jeg det egentlig var bra. Mannen kom hjem tidlig, vi har spist middag sammen som familie og så skal de altså på forballIkke verst bare det til deg å være da [emoji14]
Okay, det syns jeg er litt for privat... Trur ikke jeg vil snakke med så mange om ammingen min, er jo helt opp til meg og baby selvfølgelig... Og det er absolutt ikke en samtale jeg vil ha med svigers. [emoji44][emoji15]Haha uff ja. Føler meg grusomt slem til tider altså. Men han er så tung å prate med. Spesielt alene. Han er flink med barna da. Eller lar de jo bare få viljen helst. Og jeg hjelper når jeg kan. Men tung!
Og husker så godt etter nr 1 han la seg oppi om jeg amma og slikt. Og jeg kjente han ikke da. Så fikk helt noia av han spurte og slikt noe. Syns det er privatsak. Han masa i over 1 år...
Haha uff ja. Føler meg grusomt slem til tider altså. Men han er så tung å prate med. Spesielt alene. Han er flink med barna da. Eller lar de jo bare få viljen helst. Og jeg hjelper når jeg kan. Men tung!
Og husker så godt etter nr 1 han la seg oppi om jeg amma og slikt. Og jeg kjente han ikke da. Så fikk helt noia av han spurte og slikt noe. Syns det er privatsak. Han masa i over 1 år...