♡ Skravletråd JUNI ♡

Har skjønt at det er rolig her idag, men sååå rolig?![emoji15]
kanskje mange har sånn vær jeg har og er ute å holder på i hagen eller noe[emoji23] for fint vær til det her[emoji16] bar jeg som ikke gidder, holder heller på inne hvor jeg ser rotetet ocer alt hele tiden[emoji23][emoji23] får se om gressklipping blir aktuelt etter hvert [emoji23][emoji23]

Legen min ringte meg [emoji171] Må bare dele med dere. Siste ukene/måneden har legen min purret på nevro 3 ganger via telefon, og 1 gang skriftelig fordi jeg er dårlig. Legevakt har snakket med de 2 ganger uten reaksjon. Egentlig skal jeg gå 1 måned (!) til. Men endelig nådde hun igjennom og jeg har fått time til fredagen... Lettet [emoji171]
Å så godt da ! Endelig !! [emoji8][emoji8]

kanskje mange har sånn vær jeg har og er ute å holder på i hagen eller noe[emoji23] for fint vær til det her[emoji16] bar jeg som ikke gidder, holder heller på inne hvor jeg ser rotetet ocer alt hele tiden[emoji23][emoji23] får se om gressklipping blir aktuelt etter hvert [emoji23][emoji23]

Har tatt med meg telefon på verandaen jeg[emoji1] nå er det straks middag her og da blir jeg borte litt...

Har tatt med meg telefon på verandaen jeg[emoji1] nå er det straks middag her og da blir jeg borte litt...
Det er bra, men litt dumt hvis man planter eller noe[emoji23] tungvidt å ta av og på hansker, eller få masse møkk på tlf[emoji23][emoji23]
Kos deg med middag.[emoji16] hva skal dere spise? [emoji4]

Virket ikke helt som en fridag nei [emoji6]
Ikke helt. Jeg fikk ordnet tre gaver, en fireåring på lørdag også som vi ikke må glemme og hadde med mamma. Fint det. Men medisin fikk jeg ikke, resepten jeg bestilte hadde ikke legen behandlet enda så den var ikke tilgjengelig på apoteket.

Ja, det er sant.. Vanskelig det å.. Har jo faktisk en dag mindre med innlegg enn tråder[emoji23] men kanskje litt lettere å bare skravle enn å lage tråder av alt mulig rart[emoji23][emoji106]
Ja. Bruker så mye tid på å tenke ut noe å spørre om. Helst noe nytt [emoji23]

Ikke helt. Jeg fikk ordnet tre gaver, en fireåring på lørdag også som vi ikke må glemme og hadde med mamma. Fint det. Men medisin fikk jeg ikke, resepten jeg bestilte hadde ikke legen behandlet enda så den var ikke tilgjengelig på apoteket.

Jeg foreslo for samboeren at jeg kunne sjekke opp litt hoteller til vi skal til byen neste helg, men da fikk jeg beskjed om at nei, han visste hvilket hotell vi skulle ligge på allerede. Han ville gjerne sove på det samme hotellet vi var på i romjula da jeg var 9(?) uker på vei - for da hadde vi det så koselig [emoji173] vi var på kino og gikk innom burger king og kjøpte take away på tur tilbake til hotellrommet. Jeg hadde nesten glemt det, men det syntes han var så fint at han gjerne ville gjøre det igjen før familien utvides [emoji7]
Naaaw. Romantisk da [emoji7] Gøy når de husker sånt.

Ikke verst bare det til deg å være da [emoji14]
Reelt i forhold til kalenderen synes jeg det egentlig var bra. Mannen kom hjem tidlig, vi har spist middag sammen som familie og så skal de altså på forball

Haha uff ja. Føler meg grusomt slem til tider altså. Men han er så tung å prate med. Spesielt alene. Han er flink med barna da. Eller lar de jo bare få viljen helst. Og jeg hjelper når jeg kan. Men tung!

Og husker så godt etter nr 1 han la seg oppi om jeg amma og slikt. Og jeg kjente han ikke da. Så fikk helt noia av han spurte og slikt noe. Syns det er privatsak. Han masa i over 1 år...
Okay, det syns jeg er litt for privat... Trur ikke jeg vil snakke med så mange om ammingen min, er jo helt opp til meg og baby selvfølgelig... Og det er absolutt ikke en samtale jeg vil ha med svigers. [emoji44][emoji15]
Kanskje mamma lizm, men mest sannsynlig bare sambo og lege/ helsesøster/jordmor om jeg sliter med det.
Haha uff ja. Føler meg grusomt slem til tider altså. Men han er så tung å prate med. Spesielt alene. Han er flink med barna da. Eller lar de jo bare få viljen helst. Og jeg hjelper når jeg kan. Men tung!

Og husker så godt etter nr 1 han la seg oppi om jeg amma og slikt. Og jeg kjente han ikke da. Så fikk helt noia av han spurte og slikt noe. Syns det er privatsak. Han masa i over 1 år...

Back
Topp