>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
God morgen. Nyt dagenGod morgen . Fri i dag også. Ingen spesielle planer og det skal bli godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Nyt dagenGod morgen . Fri i dag også. Ingen spesielle planer og det skal bli godt
[emoji1][emoji1][emoji8]Takk søte du [emoji173][emoji173]
God morgen [emoji4]Good morgen
God morgen [emoji4] hjemme dag her åsså.. Håper å få gjort litt her hjemme og skravla litt i forum i dag [emoji16]God morgen . Fri i dag også. Ingen spesielle planer og det skal bli godt
God morgen Kengu [emoji16]Good morgen
Høres lurt ut! [emoji4]Kjempegod natt var det. Bare for kort. Men legge meg litt etter barn er gått [emoji14]
Rester etter kveldsmaten jeg lovet ungene i dag.
Vi hadde også ostesmørbrød![]()
Aner ikke. Men er vel travle dager og ferier begynner vel snart.
Er det. Men ikke helt det jeg tenkte på [emoji14]
Veldig snadder
Haha ja. Fått pøst på med 5 om dagen i dag gitt
Uff ikke si det en gang [emoji23]
Tja han sovnet relativt greit ihvertfallHåper han sovna fort da !
Men var bare jeg som så det, så var nok bare tapatalken som ikke oppdaterte seg [emoji6]
Håper det går bedre enn fryktet!Dette blir en lang dag på jobb
Kun 2 stk, har kjøkkenet å skal lage varm mat og jeg har sovet lite
Nyt dagen [emoji4]God morgen . Fri i dag også. Ingen spesielle planer og det skal bli godt
Veldig heldig. Du da?
Så deilig med skikkelig søvnproblemer da [emoji4]God morgen! Fått sovet 9 timer uten dopause, det er ikke verst når man er tilnærmet høygravid [emoji28]
God morgen [emoji4] det er digg da[emoji16][emoji106] tenker det var en god natt da[emoji16]God morgen! Fått sovet 9 timer uten dopause, det er ikke verst når man er tilnærmet høygravid [emoji28]
Bare komme å få [emoji39]
Jupp. Helt klart. Men helt bort klarer jeg ikke [emoji23]