Tett og tung i hodet. Var utslitt etter handlinga [emoji42]
Usj da[emoji31] god bedring til hodet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tett og tung i hodet. Var utslitt etter handlinga [emoji42]
Ja. Tror gjerne 6000 er utafor i dag gitt
Du kommer vel snart til et bilde av hvor jeg har værtTror jeg også[emoji13] hvor er alle?
Såpass ja.Jeg tenker at i dag er hviledag gitt. Mangler 120 tråder også [emoji23]
Det ble deDa blir de nok fornøyd[emoji1]
Ja, de gjorde detOj kom kjapt da
To dager igjen med skole her.Yes, nå har kidsa endelig sommerferie!
Ja er det men redd for å komme inn igjen nå etter 4 timer [emoji54]Det er der enkleste [emoji14]
Blir godt når alt er ferdig da [emoji4]Nå har jeg vært på gjenvinningsstasjonen, og handla litt mat. Etter jeg kom hjem har jeg vaska klær, satt på oppvaskmaskina og endelig fått vaska vegger og gulv på badet. Så skal samboeren få hjelpe meg å montere stellebordet på badet i dag.. da får jeg endelig flytta litt utstyr ut fra barnerommet [emoji4] nå faller ting endelig litt mer på plass, jeg er høygravid om en uke så det er på tide nå syns jeg [emoji4]
Mange planer med dem i sommer?Yes, nå har kidsa endelig sommerferie!
Ja, nå er jeg klar for å få alt på plass [emoji4]Blir godt når alt er ferdig da [emoji4]
Ble spagetti og pølse med litt revet ost![]()
Sliten.no
Æsj ja. Men guri så fullt kjøleskapet er nå da![]()
Ja. Men måtte ringe en gang til. Sa jeg hadde pære. Gikk 2 min så var hu hjemme [emoji23]
Ja. Veldig. Har vaniljekesam også [emoji7]
Tja litt uenig der da [emoji54]Ikke vanskelig å holde tritt idag[emoji6]
De har godt av å vite at ikke alle deler det skrudde menneskesynet de har.Ja har slettet enkelte jeg også fordi menneskesynet deres er så skeivt og ekstremt at jeg orker ikke holde en fasade oppe for de heller.
Det er forståelig [emoji4]Vært opptatt og ikke skravlet i dag![]()