Gidder ikke på ekte?? [emoji13]Heia heia!
Hopper opp og ned i sofaen (inni hodet hvertfall) [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gidder ikke på ekte?? [emoji13]Heia heia!
Hopper opp og ned i sofaen (inni hodet hvertfall) [emoji23]
3!!9 her [emoji6]
Ser den da. Gubben ser alltid på noe her..Fort gjort [emoji14] Jeg er alltid alene på kveldstid (bortsett fra hunden da), så jeg trenger ofte litt selskapslyd
![]()
Var nok glad for å bli redda, så bare overlevde vasken.... Om så det ikke er noe de liker særlig godt til vanlig [emoji23]Ja, tydeligvis. Ble en stykk våt katt etterpå. Måtte vaskes. Gikk bra, var såå ydmyk at han tok ikke ut en klo engang.
Hahaha.. en million faktisk.Jeg har bare en million søsken... [emoji14]
Han har kun en bror..
Det får samboer og. Jeg har aldri lest pondusJeg abb på pondus da. Eliteserien vel og merke. For den er reklamefri.
For bladet er faktisk alt annet av andre serier og reklame i overtall enn hva selve pondus er der.
Bare noen få slurker igjen. Går greit
Ja, evt neste morgen. Synes egentlig det er greit den kommer på dagtid, sånn at dattera kan hente.Litt kjedelig, men noen må jo det også
Bare kjedelig når man kommer hjem fra jobb, og posten ikke er kommet. Må ut på kvelden og hente den.
Jupp vant til det nå da.Så tullete [emoji85]
Prøvd en spesiell type som er bra?Men øre funker bra [emoji4]
Ah. Samme her. Eldste skal på tur ogsåJepp..jeg må finne klær til i morgen, sjekke timeplanen til eldste og se hva de skal ha med til tur i morgen.
Og ta ut alt av sekken.
Jeg er så forkjøls og tett i hele huet. Er ett under jeg orker skrive [emoji14]Gidder ikke på ekte?? [emoji13]
Jeg måtte åpne kvikk-lunsjen, ble sulten [emoji23]Nupp. Så begynner å bli tam brusa mi [emoji23]
Altfor mye på dvd faktisk... [emoji23]
Så bra..sover snuppa?Nå på plass i senga
Håper hun klarer det. Hun har nemlig klart å slutte under graviditet /amming selv før.. Men begynt hver gang igjen.Så grei deal da![]()
Pondus er morsomt altsåDet får samboer og. Jeg har aldri lest pondus
Enda litt mer på dagen da. Eller tidlig på kvelden. Dagen synes jeg var bra.Begynner å bli litt lei jeg og.. Men kjører helt inn.
Bare så dumt at det må bli sånn kjør hver kveld, det er slitsomt i lengden, og da bllr det ikke moro heller...