♡ Skravletråd JUNI ♡

Har også sovet mye i dag. Til elektrikeren overrasket meg klokka 12-ish [emoji28]
Er fremdeles sliten, og har sittet i sofaen i pysj siden.
Nå er det pizza og brus på gang. Er så sulten så.. Veldig godt.

Åå det hadde vi i hår kveld:)
Stappa i meg pizza før jeg skulle hente barna hos mamma. Der var det babyshower med middag og greier gitt❤

Hva driver dere med i kveld da jenter?

Jeg har stort sett bare sovet hele dagen så nå skal jeg prøøøve å holde mwg oppegående til senga kaller litt senere. Har lyst på litt kvalitetstid med mannen siden to av tre barn er bortreist nå:)
Skal straks begynne på "kveldsmat og legging" av yngste. Og se til at de eldste legger seg selv.

Så skal jeg skravle til krampa tar meg. Eller jeg sovner

Åå det hadde vi i hår kveld:)
Stappa i meg pizza før jeg skulle hente barna hos mamma. Der var det babyshower med middag og greier gitt[emoji173]
Herlig det! Heldig du var da [emoji7]
Her blir det ikke noe babyshower [emoji14]
Men trenger egentlig ikke heller, for svigermor har jo sørget for å hive med et eget lite babyshower med samboeren [emoji23]
(masse ting).

Skal straks begynne på "kveldsmat og legging" av yngste. Og se til at de eldste legger seg selv.

Så skal jeg skravle til krampa tar meg. Eller jeg sovner

Høres ut som en fantastisk plan

Skal til å legge minsten nå jeg også

Herlig det! Heldig du var da [emoji7]
Her blir det ikke noe babyshower [emoji14]
Men trenger egentlig ikke heller, for svigermor har jo sørget for å hive med et eget lite babyshower med samboeren [emoji23]
(masse ting).

Jeg ble veldig tatt på senga kan du si. Jeg forventet virkelig ikke det i og med at dette er mitt tredje barn. Kom dit i de verste slaskeklærne, og priset meg lykkelig over at jeg i det hele tatt hadde giddi å tatt på meg undertør før jeg dro ut

Jeg ble veldig tatt på senga kan du si. Jeg forventet virkelig ikke det i og med at dette er mitt tredje barn. Kom dit i de verste slaskeklærne, og priset meg lykkelig over at jeg i det hele tatt hadde giddi å tatt på meg undertør før jeg dro ut
Haha [emoji23] Sånn er det å overraske noen som er VELDIG gravide [emoji23]

Samboeren har satt i gang med badet nå i kveld. Altså han skal stenge av vannet til badekaret sånn at vi kan fjerne det. Gleder meg til å få bedre plass på badet.. neste helg drar vi på ikea og handler inn noen skap og kanskje ny innredning med dobbel servant.. det får vi se litt an [emoji4]

Samboeren har satt i gang med badet nå i kveld. Altså han skal stenge av vannet til badekaret sånn at vi kan fjerne det. Gleder meg til å få bedre plass på badet.. neste helg drar vi på ikea og handler inn noen skap og kanskje ny innredning med dobbel servant.. det får vi se litt an [emoji4]

Det gjorde vi da vi ventet forrige. Var sååå digg å få skikkelig bad:)

Dust.
Når man kjører på noen bakfra så følger man da etter og sjekker om det er noen skade når bilen stopper ved første anledning ikke bare kjører en annen vei i rundkjøringen...
Var heldigvis så lav fart at det ikke ble skade på bilen, men alikevel
Herlighet for noen folk [emoji13]

Hei. :)
God morgen, ville jeg si, men innså at det er en stund siden..

I dag pissregner det. Jeg har hatt besøk av elektriker (... Kun iført morgenkåpen jeg da..) som må komme tilbake senere ila uka.. Skulle ordne med internettet, men det gikk ikke helt som planlagt..
Føler meg enda dårlig, og håper på at gubben snart kommer. Med mat helst.
God kveld. Morgenkåpe er helt innafor ;) Håper du blir bedre [emoji8] Pissregner her også [emoji85]

Noe sånn her også.

En kombinasjon av grillpølser og noen mannen kom med, chorizopølser. Og tomatsaus av et slag. Og sikkert salat :-)
Hørtes godt ut. Hadde sommeravslutning for eldste sin klasse. Regna med de avlyste det grunnet pisseregnet. Men de gjorde ikke det

Så på med regntøy og tvinge den syke kroppen min ut i regnet. Hurra. Er sikkert mye friskere nå liksom.

Ble grillpølse i brød heller da. Smakte ikke godt heller. Pølsa og det var vått før jeg fikk det i hånda. Logisk siden det pisseregner.

Nå kveldsmat hjemme før unger i seng. Og da tenker jeg at jeg kan skravle met i kveld :)

Det gjorde vi da vi ventet forrige. Var sååå digg å få skikkelig bad:)
Er ikke noe galt med badet i seg selv, det er pusset opp i 2007.. Men vasken er veldig lav, og det er ikke vår stil på badet.. Hjørnebadekaret tar sykt stor plass, og jeg vil ikke ha vegghengt stellebord over doen liksom.. Kanskje vi får solgt badekaret da.

Er ikke noe galt med badet i seg selv, det er pusset opp i 2007.. Men vasken er veldig lav, og det er ikke vår stil på badet.. Hjørnebadekaret tar sykt stor plass, og jeg vil ikke ha vegghengt stellebord over doen liksom.. Kanskje vi får solgt badekaret da.

Jeg fikk helt raptus jeg med forrige. Badet oppe er liksom ikke større enn 3,4kvm og der inne var det stappa inn servant, toalett og badekar!

Så når jeg gikk med nr 2 fikk jeg kompisen til mannfolket mitt til å komme og rive ut badekaret. Malte alle flater, for det var det vanvidde 70tall med turkise vegger, og satte opp et dusjkabinett istedet:p

Var kanskje litt redebygging inne i bildet:p

Back
Topp