Siste kamp i dag
Starter skoleferien denne uka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siste kamp i dag
Jupp kl 11.40 i morgen er det sommerferieStarter skoleferien denne uka?
... Nå!Lurer på når samboeren blir ferdig på jobb i dag.. [emoji28]
Hehe, det hadde tatt seg ut! Skal si fra om det stemmer, isåfall er han hjemme om et kvarter [emoji28]... Nå!
Haha [emoji28]Hehe, det hadde tatt seg ut! Skal si fra om det stemmer, isåfall er han hjemme om et kvarter [emoji28]
Du hadde ganske rett faktisk, Lillafrosk! Han kom hjem nå for 5 minutter siden. Gikk rett ut igjen for å poste et brev, da. Men uansett hjemme minst en time før jeg trodde [emoji28]Haha [emoji28]
Venter på gubben jeg og.. Men han har kjørt fra Steinkjer i dag da. Til hit i nord..
Kommer hjem om en time ca.
Haha! Gubben her er enda ikke hjemme. Ikke spist mer en ei skive og kjeks i dag,så nååå må han komme hjem.Du hadde ganske rett faktisk, Lillafrosk! Han kom hjem nå for 5 minutter siden. Gikk rett ut igjen for å poste et brev, da. Men uansett hjemme minst en time før jeg trodde [emoji28]
Noe sånn her også.Spagetti og pølse mistenker jeg
Noe sånn her også.Spagetti og pølse mistenker jeg
Jupp kl 11.40 i morgen er det sommerferie
Ikke øenge igjen da
Veldig bra!Det er bra at flere også skravler
Det er detSå herlig![]()
Har også sovet mye i dag. Til elektrikeren overrasket meg klokka 12-ish [emoji28]Hva driver dere med i kveld da jenter?
Jeg har stort sett bare sovet hele dagen så nå skal jeg prøøøve å holde mwg oppegående til senga kaller litt senere. Har lyst på litt kvalitetstid med mannen siden to av tre barn er bortreist nå![]()
Vært i et lite besøk viHva driver dere med i kveld da jenter?
Jeg har stort sett bare sovet hele dagen så nå skal jeg prøøøve å holde mwg oppegående til senga kaller litt senere. Har lyst på litt kvalitetstid med mannen siden to av tre barn er bortreist nå![]()
Det er dårlig!!Dust.
Når man kjører på noen bakfra så følger man da etter og sjekker om det er noen skade når bilen stopper ved første anledning ikke bare kjører en annen vei i rundkjøringen...
Var heldigvis så lav fart at det ikke ble skade på bilen, men alikevel
Hehr jaEn ekkel følelse av å ha glemt noe[emoji12]