♡ Skravletråd JUNI ♡

Hehe, det hadde tatt seg ut! Skal si fra om det stemmer, isåfall er han hjemme om et kvarter [emoji28]
Haha [emoji28]
Venter på gubben jeg og.. Men han har kjørt fra Steinkjer i dag da. Til hit i nord..
Kommer hjem om en time ca.

Haha [emoji28]
Venter på gubben jeg og.. Men han har kjørt fra Steinkjer i dag da. Til hit i nord..
Kommer hjem om en time ca.
Du hadde ganske rett faktisk, Lillafrosk! Han kom hjem nå for 5 minutter siden. Gikk rett ut igjen for å poste et brev, da. Men uansett hjemme minst en time før jeg trodde [emoji28]

Du hadde ganske rett faktisk, Lillafrosk! Han kom hjem nå for 5 minutter siden. Gikk rett ut igjen for å poste et brev, da. Men uansett hjemme minst en time før jeg trodde [emoji28]
Haha! Gubben her er enda ikke hjemme. Ikke spist mer en ei skive og kjeks i dag,så nååå må han komme hjem.

Endelig kom gubben. Jeg vil ha mat..

Da er middagen spist, og jeg sitter og diskuterer med meg selv hvordan jeg skal gjøre det med trening.
I kveld, eller før sommerfesten i morgen

Hva driver dere med i kveld da jenter?

Jeg har stort sett bare sovet hele dagen så nå skal jeg prøøøve å holde mwg oppegående til senga kaller litt senere. Har lyst på litt kvalitetstid med mannen siden to av tre barn er bortreist nå:)

Jeg har stort sett bare sovet hele dagen så nå skal jeg prøøøve å holde mwg oppegående til senga kaller litt senere. Har lyst på litt kvalitetstid med mannen siden to av tre barn er bortreist nå:)
Har også sovet mye i dag. Til elektrikeren overrasket meg klokka 12-ish [emoji28]
Er fremdeles sliten, og har sittet i sofaen i pysj siden.
Nå er det pizza og brus på gang. Er så sulten så.. Veldig godt.

Vært i et lite besøk vi:) ene sovnet i bilen på vei hjem. Nr 2 skal øyeblikkelig i seng.

Back
Topp