Ja da hadde det gått greit [emoji23]Nei det er sant... Skulle vært i permisjon alle sammen så hadde det gått glætt[emoji1][emoji38][emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da hadde det gått greit [emoji23]Nei det er sant... Skulle vært i permisjon alle sammen så hadde det gått glætt[emoji1][emoji38][emoji6]
Prøvde så godt jeg kunneDu er helt rå [emoji16]
Og det skjønner jeg godt [emoji6]Ja ser det dabber nå![]()
Det var detJoda, er en del..
Grattis med den [emoji16]14 tusen![]()
Haha.. Deeet.. Spørs veldig. Hun pleier aldri egentlig sette seg særlig ned for å lese. Men på toget var det eneste underholdningsalternativ hun fikk..Liker hun p lese?
Haha.. Deeet.. Spørs veldig. Hun pleier aldri egentlig sette seg særlig ned for å lese. Men på toget var det eneste underholdningsalternativ hun fikk..Liker hun p lese?
Er bra jobbaVi klarte det på fredag ja [emoji16]
Tror nok det.Er kanskje det js
Haha, takkGrattis med den [emoji16]
Hihi, har du fått så mange nå?Tenkte ikke at "en kjapp tur innom forumet" ble til 150 innlegg på rappen.... så tør ikke tenke på hvor mange du har i kveld?
Var kanskje detDu er vel på god vei?![]()
Det vsr detHihi, greit med liv her nå og [emoji6]
Jepp. 11 ekstra nåNå er vi måp på tråder vel?
He he å neiHmmm, husker ikke.[emoji13]
Aiai, ikke bra. Forsiktig nå [emoji6]Med meg ja
Jeg tror kroppen min trenger det. Har fått så mye vann i beina de siste dagene at det kjennes som om jeg går på to digre blemmer.. :/
Ikke hatt tid til å hvile noe..
Og nå føler jeg meg bare syk og elendig..
Ha ha ja jøssDu er på god vei til 1000 alene [emoji6]
Ja du prøvde [emoji16]Prøvde hvertfall
I går begynte jeg litt på twilight igjen. Fordi jeg har ikke sett ferdig alle enda..Fant du en film?
Får noen innlegg derJeg og![]()