Ja det har det. Forrige uke, altså denne, var proppfull. Og hver helg omtrent siden slutten av april...Være mye i det siste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det har det. Forrige uke, altså denne, var proppfull. Og hver helg omtrent siden slutten av april...Være mye i det siste?
Blir spennende å se fremgangenNei er ikke det. Skal sjekke tallene igjen nå
Det er slitsomt i lengden! Her har det vært masse bursdager..Ja det har det. Forrige uke, altså denne, var proppfull. Og hver helg omtrent siden slutten av april...
Ja hvordan er de?Ja hvordan er tallene nå?
Jepp [emoji6]Er du allergisk mot ebay?
Stakkars
Familie. En nevø blir 1Koselig med bursdag daFamilie eller venner?
Ja rettet på meg selv litt lengre ned [emoji23]Fra fredag
Begynt på lørdag nå
Ikke som jeg vet...Fant dere ut av det?
Da må du komme hitAhh vil ha fint vær !
Det fortjener viI dag også
Haha. Jeg tåler stress dårlig tror jeg [emoji14] Men hadde hvilepuls helt oppi 170 før jeg fikk betablokkere. Bedre nå!Huff, må passe på [emoji6]
Haha, godt jobbet [emoji23][emoji16]Fra fredag
Begynt på lørdag nå
Jeg synes den er veldig god!Var den god?
Trur absolutt det må til med mere skriving på dagtid om det skal bli mål på flere dager [emoji1] men all innsats hjelper [emoji5]️ god natt og sov godt [emoji5]️Samboeren snudde seg for å sove nå, så jeg skal logge av jeg også. Har ikke sjans til å sovne hvis han begynner å snorke iallefall [emoji28] fikk svart på noen av de nye trådene iallefall! God natt damer! Skravle litt på dagtid i uka som kommer så klarer vi innleggene uten å få senebetennelse på kveldene [emoji28]
HerligPrøver å delta med innlegg jeg å[emoji1][emoji1][emoji1]
Så dumtIkke som jeg vet...
Gjør nok detStakkarHan klarer seg vel
![]()
Haha, går så fort her at jeg ikke har fått sjekket stat enda.Ja hvordan er tallene nå?
Hahaha.Haha [emoji13]
Eller at ingen skriver noe på et helt døgn [emoji13]