Er du allergisk mot ebay?Oi, aldri også???
Jeg er jo allergisk mot ebay, er samboer som har kjøpt [emoji13]
Stakkars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du allergisk mot ebay?Oi, aldri også???
Jeg er jo allergisk mot ebay, er samboer som har kjøpt [emoji13]
Hha. Høres ut som min. Fy som han drar tømmer [emoji14] Du var flink! Bra med bidragSamboeren snudde seg for å sove nå, så jeg skal logge av jeg også. Har ikke sjans til å sovne hvis han begynner å snorke iallefall [emoji28] fikk svart på noen av de nye trådene iallefall! God natt damer! Skravle litt på dagtid i uka som kommer så klarer vi innleggene uten å få senebetennelse på kveldene [emoji28]
Ikke så tett før midnattIkke jeg heller
Haha [emoji13]Kanskje vi plutselig får tilgang til å slette innlegg?![]()
Og god nattSamboeren snudde seg for å sove nå, så jeg skal logge av jeg også. Har ikke sjans til å sovne hvis han begynner å snorke iallefall [emoji28] fikk svart på noen av de nye trådene iallefall! God natt damer! Skravle litt på dagtid i uka som kommer så klarer vi innleggene uten å få senebetennelse på kveldene [emoji28]
Jeg gikk heller å dusjet og skravler her heheIkke jeg heller [emoji13]
Fant dere ut av det?Eller under en time... Eller er det sånn at det ikke er fra midnatt til midnatt, men at innlegg over midnatt kan komme med på dagens?
Stakkars mann [emoji6]Å bli oversett tenker jeg![]()
Helt rå [emoji16]Kengu er en reser i dag![]()
Ikke i dag, men det innlegget Kengu svarte på var vel fra i går tror jegVi er ikke ferdig i dag? Det var en annen dag det var snakk om eller?
Sliten da.Mannen la seg han
Var den god?Prøver ny en [emoji1]![]()
Huff, må passe på [emoji6]Jeg blir så stressa [emoji23] Og jeg har høy puls fra før. Hahaha
Det er supert [emoji16]Prøver å delta med innlegg jeg å[emoji1][emoji1][emoji1]
Fra fredagIkke i dag, men det innlegget Kengu svarte på var vel fra i går tror jeg![]()
Slitsomt når det skjer noe HELE tiden [emoji85]Neste helg, blir avslappende håper jeg..
Hatt 4 helger som det har skjedd ting... Og etter neste helg er det 2til med full plan.. Så en pause helg hadde vært DIGG! [emoji16]
skal du noe spennende? [emoji3]
God natt til han [emoji5]️Mannen la seg han
Jammen meg bra det! Kanskje det blir litt mindre stress enn fredag.Wow det er bra tempo
Ja hvordan er tallene nå?Hvordan er tallene nå?
Jeg mente fredag forresten [emoji23]Vi er ikke ferdig i dag? Det var en annen dag det var snakk om eller?