Bruke rester er braHørtes godt ut daBra å få brukt rester
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruke rester er braHørtes godt ut daBra å få brukt rester
![]()
Hehehe, ja, så det kan være vanskeligDet stemmerså vi får ha noen andre navn i bakhånd. Tilfelle
Haha såpass jakommer til og ende opp med alle navnene som har blitt nevnt ja
![]()
Var det nye ting der nå eller holdt på?Det er det
Kylling og ris. Og tomat og paprika. Agurk hadde vi visst ikkeHva ble det til middag??[emoji2]
Fortsatt litt mer igjen
Ja, det kastes for mye mat! Har blitt flinkere til å bruke rester daBruke rester er bra
God kveld![]()
Har dere hatt en fin dag?
Svigers kan være ganske masete.. Samboer vært ute to dager på rad.. Til midt på natten/morran..Åh hvorfor ikke?
Var noe nyttVar det nye ting der nå eller holdt på?
Ja. En grunn til at man valgte tog i stedet for buss i utgangspunktetHahah, ikke sant. Det er i det minst litt mulighet til å bevege seg i tog. Pluss at det også går raskere![]()
Åh så kjiptSvigers kan være ganske masete.. Samboer vært ute to dager på rad.. Til midt på natten/morran..
Mye farting rundt.. Også har jeg blitt så dårlig. Vann i beina, og en lås i bekkenet.
Ikke sant. Hadde betalt for komfort også..... kunne spart meg det i alle fallJa. En grunn til at man valgte tog i stedet for buss i utgangspunktet
Hehr kult
Trenger veldig tempo i kveld.Oi. Her var det tempo i kveld.
God kveld alle! Hvordan går det?
Her er det enda 1,5 timer til vi er hjemme. Gledes.
Oi oi. Da må vi henge i..
Har bakt ;kr
Ehh. Jo. Litt. Men saktere selvsagt.Blir jo ikke brun i skyggen[emoji23]
Veldig treg start så spent på tempoet toraltTreg start så da må tempo tilgod tur hjenover
Ser dere på TV i kveld?
Ja, jeg har egentlig ikke hatt det særlig koselig... Menmen. Desto bedre å komme hjem da.Åh så kjipt