♡ Skravletråd JUNI ♡

tittet på sjarmtroll nå (deres er billigere enn ukeplan sine, var det sist eg sjekket i alle fall) men de har ukeplan slik jeg vil ha med en for hver av oss fem og en for middag, men månedslplanen er bare en helt vanlig kalender, bare større enn kalenderen da men gir ikke den oversikten jeg ønsker.

ingenav dem har visst sånn månedsplan som jeg ønsket til kjøleskap (Har ingen plass på vegg) så jeg får tenke videre. Mulig en ukeplan er greit altså, men reelt liker jeg å se litt lenger, derav at jeg bruker kalenderen.
Skjønner hva du mener,men her klarer vi oss med uke

Skjønner hva du mener,men her klarer vi oss med uke

Klarer oss vel med uke vi også, men da må jeg ha kalenderen i tillegg (eller et notaltfelt for å sette opp det som skal inn senere) for å ha klart det jeg skal sette på kalenderen for neste uke hver søndag kved

Klarer oss vel med uke vi også, men da må jeg ha kalenderen i tillegg (eller et notaltfelt for å sette opp det som skal inn senere) for å ha klart det jeg skal sette på kalenderen for neste uke hver søndag kved
Jeg bruker kalender også. I morgen blir det kjøttkaker . Kylling tirs . Fisk igjen onsdag

Da var det snart mat
3a7ee8a294d05100058085f1f2e4c54c.jpg

Middag spist. Status da tro?

Jeg bruker kalender også. I morgen blir det kjøttkaker . Kylling tirs . Fisk igjen onsdag
Maten er jo en jobb i seg selv men særlig denne mnd her har kalenderen vært full av bursdager, ekstra øvelser, forestilling. Sommeravslutning. Og aktiviteter alle helgene

Neste uke er det bursdag mandag, for mellomste. Pg styremøte for mannen. Som jeg stadig glemmer for det står ikke på kalenderen. Heldigvis foreslo mon svigerinne at jeg leverer og de henter, deres datter skal også i selskap. De skal hentes mens jeg legger yngste, i det styremøtet til mannen begybber.
Vi skal se Garden på tirsdag om vi får til
Onsdag ikke noe, eller sikkert fotball da
Torsdag er siste skoledag men ikke planlagt noe mer, deilig. Kanskje da tid for den tacoen...
Fredag har jeg og mannen 10 års bryllupsdag, det er st. Hans så jeg og jentene skal i fjæra å grille sammen med deler av slekta. Far og sønn skal reise på korpstur.
Lørdag er jo altså far og sønn borte, jeg og jentene skal i fireårsdag.
Søndag lurer jeg på å dra og se på konsert og avslutning av korpsfestivalen, gutta kommer altså hjem utpå dagen en gang.

Oppi dette skal vi vel altså helst også spise.

114 sider skravlet i helgen
Wow
Gidder ikke gå gjennom de!
Hatt en super helg, digg å være avøogget i grunn

Back
Topp