Jeg har så lyst til å vise skrytebildet av Snuppa mi som har vært så flink til å spille i dag.. vil dere se?
Selvsagt vil vi se[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har så lyst til å vise skrytebildet av Snuppa mi som har vært så flink til å spille i dag.. vil dere se?
Jeg har ofte en fyr med kort lunte på ferie. Sjarmerende.Han var helt pudding![emoji849]
Og skikkelig sinna...som han blir når han får for lite søvn. Sovnet kl 1930 og sovet ennå[emoji4]
Mm, får se hvordan været reelt er. Det er en times kjøring så vi kan ikke bare ombestemme oss liksom.Skjønner. Som her. Får sjelden sove lenge uansett . Og de få gangene jeg har klart deg føler jeg meg rar. Kroppen er ikke vant til så mye søvn . Været ser bedre ut enn her![]()
Det gjør viVi satser på søndag[emoji1]
Det får tiden viseVil tro det er litt for høyt mål da![]()
Skjønner. Lykke tilMm, får se hvordan været reelt er. Det er en times kjøring så vi kan ikke bare ombestemme oss liksom.
Ja HeheDet får tiden vise
Gjør jo ofte det på våre trakterÅh såpass ja. Da blåser det jo litt
Huff da, god bedringMannen sykere her stakkar
Mhm vant med det jaGjør jo ofte det på våre trakter
Takk for detHuff da, god bedring
Stå opp snart ogSkjønner. Lykke til![]()
Håpe hun er friskStå opp snart og
1) avklare om mellomste er syk siden hun sover.
2) snakke om dagen
Slitsomt det..!Holdt på i bassenget i går i 3 timer totalt... [emoji33] Helt gåen jeg gitt
Bedre på tur nå ?Slitsomt det..!
Men er det planlagt å gire å i morgen (søndag)?
Isåfall skal jeg prøve å henge med og jeg har sikkert noen tråder som kan ut![]()
Ja. Heldigvis. Vært rimelig dritt egentlig. Hadde gledet meg skikkelig til å dra hit, få en miniferie, slappe av kanskje..Kos deg hos svigers[emoji1] hjem idag?
Bursdag er hektisk, kaotisk men veldig koselig[emoji2]
Kom til å tenke på noe.. disse termin og barselgruppene som var så ekstremt aktive i mars under konkurransen, hvor er de nå? Var jo grupper der som ene og alene produserte tusenvis av innlegg på en dag. Ene gruppen hadde vel 10k på en dag. På noen og 30 medlemmer..
Ikke egentlig, men takk som spør.Bedre på tur nå ?![]()