Auu!! Du må være forsiktigSer kanskje ikke så ille ut, men la armen oppå en ildfast form på vei ut av ovnen.
AUUU!!!!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Auu!! Du må være forsiktigSer kanskje ikke så ille ut, men la armen oppå en ildfast form på vei ut av ovnen.
AUUU!!!!!
![]()
Ja, vi skal ringe barnelegen på mandag. Stakkars. Hun plages veldig. Vi har flaks sånn sett, for barnelegen som følger refluksen hennes er egentlig astma og allergilege så da tar vi bare direkte kontakt dit.Høres ikke godt ut. Legen for medisin sendt mandag?
Nei, ser ikke ut til at det er noe poeng nå. Kanskje imorgenIkke stress med innlegg i dag.
Og kvelden
Nå høres du ut som mannen minAuu!! Du må være forsiktig![]()
Tempoet ligger rundt 5-7 innlegg i minuttet. Og peker mot en total på kasnkje rundt 4000
Men de er lørdag, og jeg forstår at deler av landet har bra vær. Da prioriterer man ikke å skravle på forum. og det er fint og bra![]()
Er nok det. Håper folk koser seg![]()
Fin feiring?
Du, det var skikkelig ulurt av deg.Ser kanskje ikke så ille ut, men la armen oppå en ildfast form på vei ut av ovnen.
AUUU!!!!!
![]()
Tenker jeg lar det roe seg litt nå, og tar en tur innom stellebordet på vei i seng og smører med inoktynol på vei i sengDu, det var skikkelig ulurt av deg.
Er absolutt ikke noe godt å brenne seg på ting [emoji33] har du noe å smøre på?
Funker det greit på brannsår..?Tenker jeg lar det roe seg litt nå, og tar en tur innom stellebordet på vei i seng og smører med inoktynol på vei i seng
Tror det, i teorien skal det fungere.Funker det greit på brannsår..?
Jeg la min elsk på burngel, jeg. Burde kjøpt ny tube, tror vi er tom.. Og samboer brenner seg heeeele tiden.. (Altså.. Det er IKKE noe lurt å legge hånden på varme former...! Men synes han brenner eller skjærer seg daglig, jeg. Tunglært)
Da må du gå tilbake i tid og minne deg selv på å smøre degFader svarte... Jeg er solbrent!!!!
Knallfin[emoji1]
Herlig vær, glade barn, deilige kaker!
Fader svarte... Jeg er solbrent!!!!
Du får oppdatereTror det, i teorien skal det fungere.
Vi får se etter jeg har prøvd..
Hvordan har skravlingen gått i dag???