Ja har detSå spennende! Har han bursdag?(Eventuelt hvor gammel er han nå?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har detSå spennende! Har han bursdag?(Eventuelt hvor gammel er han nå?)
Så herligJa har det44år(14år eldre enn meg)
Ja, en vender seg vel til det meste[emoji15][emoji23]Ja men vant til det![]()
I dag blir bare middag med svigers . Selskap med familien 2 juli og da feirer vi meg også. Fest med venner i aug. Men nå har han feber så får se hva han orker i dagSå herligSkal dere ha selskap i helga eller feirer dere bare privat?
![]()
Ja Hehe zombie er meg liksomJa, en vender seg vel til det meste[emoji15][emoji23]
Middag med svigers er koselig da. Så herlig at dere feirer sammenI dag blir bare middag med svigers . Selskap med familien 2 juli og da feirer vi meg også. Fest med venner i aug. Men nå har han feber så får se hva han orker i dag![]()
Hvertfall når jeg la meg daHuff da. Da trenger du nok en liten lur i løpet av dagen jaKlokka 01 er litt vel tidlig å starte dagen
![]()
Så koselig. Hva fikk han?Hihi ja. Og han ble glad for gavene
Haha, ja, da blir det jo enda verre. Så du har ikke sovet enda?Hvertfall når jeg la meg da![]()
Her er vi ute. Mannen klipper det knall-lange gresset, jentene leker og guttungen har gått på besøk til en kompis.Jeg kom nettopp ut av dusjen jeg [emoji23]
Uffda.. Får håpe du føler deg bedre snart og da..Ja blir veldig sliten. Hjelper ikke med dårlig form i utgangspunktet heller.. Men etterpå kommer mannen hjem heldigvis.
Lekeplassen er sikkert kos!Må vel ut i sola en tur velKanskje lekeplassen, da blir lille glad. Hm. Blir det litt mye for deg? Egon er ålreit da.
Sykkellykt og sykkelbriller av ungene . Og 10 tegningerSå koselig. Hva fikk han?![]()
Av meg flybilletter og hotellNå er det formiddag jaGod morgen[emoji2] eller formiddag kanskje[emoji6] fikk sove helt til halv 11[emoji16]
Har dere en fin dag?
Så fine gaver daSykkellykt og sykkelbriller av ungene . Og 10 tegningerAv meg flybilletter og hotell
Så deilig [emoji173] Sovet 3 timer her så ganske sliten siden det ble 0 søvn forrige natta. Heldigvis kommer mannen hjem i dag.God morgen[emoji2] eller formiddag kanskje[emoji6] fikk sove helt til halv 11[emoji16]
Har dere en fin dag?
Ja hun liker det [emoji173] Jeg synes du kan hoppe over om du vil jeg, og slappe av litt.Lekeplassen er sikkert kos!
Blir nok antagelig mye, usikker på om jeg skal være med på Leos altså...
Vel, sov fra 6 til 8.45Haha, ja, da blir det jo enda verre. Så du har ikke sovet enda?
Herlig det! Er hun i grei form da? Ikke overtrøtt osv..?Ja hun liker det [emoji173] Jeg synes du kan hoppe over om du vil jeg, og slappe av litt.