Ja haha. Det er så sant! Og jeg føler virkelig en senebetennelse i armen [emoji23]Ikke sant.. Det hadde vært kjedelig.... Byrde nesten heller jobba hardt med forum på morgenen så det ikke er så slitsomt på kvelden [emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja haha. Det er så sant! Og jeg føler virkelig en senebetennelse i armen [emoji23]Ikke sant.. Det hadde vært kjedelig.... Byrde nesten heller jobba hardt med forum på morgenen så det ikke er så slitsomt på kvelden [emoji23][emoji23]
Hahaha. Ja der sa du det Lillafrosk [emoji23]Alle monner drar [emoji23]
Ja det er santJa, det gjør jeg å, men tenkte da er det jo håp ennå[emoji23][emoji23]
Ja, masse å snakke om i morgen [emoji4]Haha, ja det ble mye nytt [emoji23]
De kommer til fordel yansettKan se sånn ut, virket sånn en kveld her tidligere.
At trådene som Tamara hadde pøset ut rett over midnatt ble med på dagen før og ikke den dagen hun hadde ment...
Klokkene er ikke synkronisert..
Så skader ikke å skrive litt til hvis man likevel er våken [emoji6]
BraJoda. Vi manglet ett innlegg en av de første dagene her også, men ble godkjent likevel [emoji6]
Så jeg lever i håpet [emoji6]
Hjelper jo uansett.De kommer til fordel yansett![]()
Ja, kjenner jeg ble gåend i armene [emoji23][emoji23]Ja haha. Det er så sant! Og jeg føler virkelig en senebetennelse i armen [emoji23]
Nei huff... [emoji85]Unnskyld meg men: Faen det ser ut som ny våkennatt.....
Uffda.. Noen som våknet?Unnskyld meg men: Faen det ser ut som ny våkennatt.....
I like måteJa gå og legg deg [emoji16]
Sov godt [emoji16]
Absolutt ja. Fra oss alle [emoji123]God natt! God innsats i kveld [emoji16][emoji106]
Håper dere sover godt nåGod natt [emoji16]
Natta [emoji173]
ÅneiUnnskyld meg men: Faen det ser ut som ny våkennatt.....
Sove godt !Nei, nå holdt jeg på å sovne på sofaen, så nå går jeg og legger meg.
Skummelt det der når alle stikkerJa samme her...
Liker den best ja.Ja den er bedre. Bruker bare den jeg