Argh. Vil ha ! [emoji23]
Bare å komme[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Argh. Vil ha ! [emoji23]
Mine terminforum er long gone [emoji85]Hehe, [emoji23][emoji6] prøver å variere litt og er jo en del på termin forumet mitt[emoji23]
Jeg ga opp på 13 eller noe [emoji23]Jeg ga opp telling[emoji1] husker ikke hvor langt jeg har kommet[emoji23]
Er den god? [emoji3]Prøver ny en [emoji1]![]()
Nei. [emoji23]Ungen vei utenom[emoji23]
Hei Røverdatter [emoji16]
Nei. Ikke så lett detHihi, du klarer ikke forlate oss du [emoji6][emoji173]
Haha, jeg har en doven venstre arm jeg [emoji23]Hånda mi sover [emoji23][emoji23]
Jeg prøver bittelitt, men er ikke overaktiv gitt [emoji23]Vi trenger hjelp, så hvis du kan hjelpe oss en liten stund hadde det vært topp [emoji16]
Holder tempoet seg så går det. Men da må det holde seg den siste timen
Greit med påfyllJepp. Tror jeg skal finne meg litt brus og godis og 8)
Nei helst ikke enda [emoji6]Kan ikke gi meg heller..
Åhh.....et glass brus fristetJepp. Tror jeg skal finne meg litt brus og godis og 8)
Åja... Daså, da er det vel lettere å henge med her å[emoji6][emoji6]Mine terminforum er long gone [emoji85]
Men går innom underforum da![]()
Kjempegrei. Liker appen godtappen (tapatalk rett nok) er ordet minste grei nok til å la meg bli der jeg var så jeg ikke misser masse innlegg.
Bra detappen (tapatalk rett nok) er ordet minste grei nok til å la meg bli der jeg var så jeg ikke misser masse innlegg.
Tapatalk er grei å bruke synes jeg..appen (tapatalk rett nok) er ordet minste grei nok til å la meg bli der jeg var så jeg ikke misser masse innlegg.
Snart tom [emoji23]Åhhh kommer jeg [emoji173]️![]()
Hehe. Jeg har vært oppe i 6-7 innlegg før jeg oppdaget det...Haha, det hadde vært mareritt [emoji23]
Kaos i Bergen