Har du sjekket noe i det siste?Med god innsats så har vi klart det ja
Får se hvor lenge det holder, om det går helt inn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du sjekket noe i det siste?Med god innsats så har vi klart det ja
Får se hvor lenge det holder, om det går helt inn
Åhhhh diggHelt fantastisk[emoji1]
Uh. Bananmuffins hørtes kjempegodt ut [emoji7]Har laget gelé-tog, banan-muffins og jordbær-muffins[emoji1]
Hun er klar.Kan skjønne det. Er hun klar selv tror du?
Da må man gjøre stasJa bursdag![]()
Hu var strålende fornøyd jaKul jobb[emoji1]
Joda, men det er billigere å vente til mandag morgen og når det viser over det dobbelte av antall kilometer enn det vi skal kjøre så går det meget bra.![]()
Godt hun er klar iallefallHun er klar.
Og på grunn av hennes språkproblemer har hun fått mye hjelp i barnehagen og er veldig vandt med undervisningssituasjonen..
Bare jeg som syns hun er liten i alder..
Skal hun til høsten?Jeg er virkelig ikke klar for at lille jentungen min skal begynne på skolen.
Hadde hun bare kommet 3 dager over termin, ikke 13 dager før - da hadde hun hatt 1 år til i barnahagen
Må detDa må man gjøre stas![]()
Ganske. Sett bort ifra at jeg ikke sov i natt [emoji173] Men jeg og lille har kost oss. Du da?Hatt en fin dag?
Jeg er på 4 uka nå...fortsatt ventende[emoji849]
Det går nok så bra [emoji170] Men skjønner deg veldig.Jeg er virkelig ikke klar for at lille jentungen min skal begynne på skolen.
Hadde hun bare kommet 3 dager over termin, ikke 13 dager før - da hadde hun hatt 1 år til i barnahagen
Setta på Trollz alene nå. Med orginal. MÅ se den på engelsk. Altfor mye kjente sanger til å se den på kun norsk med dubba sanger ! Barna lagt seg [emoji56][emoji56]
Æsj, får bare fortsette.Tempo stiger og stiger det, men ikke så mye da, og fortsatt for lavt til at vi skal klare det
Æsj daTempo stiger og stiger det, men ikke så mye da, og fortsatt for lavt til at vi skal klare det
Huff håpe natten blir bedre i natt da. Joda i det store og det heleGanske. Sett bort ifra at jeg ikke sov i natt [emoji173] Men jeg og lille har kost oss. Du da?![]()
Nei Okei ...men kanskje etter min . Eller liker ikke gelé så godt uansett. Og ungene mer på sjokoladepudding
Tror neste det kommer til å bli verre for deg.Den følelsen kommer jeg også til å ha for yngste.
Om hun hadde kommet ti dager før termin og ikke 18...
Ja. Om der blir treff i feks Oslo. Skulle jeg gjort alt for å fått det til jaVeldig kjektskulle gjerne møtt alle sammen [emoji173]️[emoji173]️
Æsj da![]()