Gledene ved å være gravid?Isj. Våknet nå og måtte så innmari tisse... Helt fælt [emoji14] liker ikke stå opp for sånne bagateller, men.. Hadde vært verre å ikke stå opp for det.
Jaja om noen mnd får du nesten tilbake full blærekontroll [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gledene ved å være gravid?Isj. Våknet nå og måtte så innmari tisse... Helt fælt [emoji14] liker ikke stå opp for sånne bagateller, men.. Hadde vært verre å ikke stå opp for det.
God unnskyld til å begynne og pusse opp den da[emoji23][emoji23][emoji23]Haha ja [emoji56] men da må vi pusse opp hele grovkjellern [emoji23] Men våkna i natt av minste som la seg i senga. Da hadde han lagt seg nede på sofa [emoji23]
Kan få denne om du vil?Blekkulf er fortsatt populært her i husetden trøyen har vi hatt. Men blekkulf er nesten vasket vekk
![]()
Blir koselig å reise bort i helga da (selv on set er feil del av Sverige) [emoji4]Jobben kaller
Senvakt i dag også
Så hjem å.pakke og rydde bil

Ja takkKan få denne om du vil?
Holdt på å kaste den i natt men så kom jeg på deg [emoji54]
Hehe jeg hadde foretrukket den med fiskene tror jegI natt drømte jeg at sambo tvang meg med på fisketur, og så fikk han to sykt svære fisker, og jeg var så livredd. Så kom fisken helt oppi beina mine, og den var SVÆR, og så falt jeg uti vannet...
Dritskummelt.
Og så drømte jeg at jeg hadde sex med en gammel gubbe for å få han til å fortelle noe viktig som sambo måtte vite.
Hva skjer??
Håper det er tegn på graviditet. Drømmer alltid helt rart i første trimester.![]()

Sengeteppe blir sikkert det samme som big items..? Ellers mye like programmer i alle fall [emoji28]Slik er min:
![]()
Nei, det går ikke. Føler bare det er fælt å ikke komme to år på rad [emoji14]Sånn er det bare. Man kan dessverre ikke være to plasser samtidig heller
Joda. Gjorde det. Men føler likevel det er ekkelt å ikke komme to år på rad..Så kjedelig[emoji20] men er jo bare å forklare hvorfor det ikke passer[emoji4]
Joda. Sagt fra (selvsagt.. Trist når folk IKKE gjør det..). Er mer det at jeg synes det er fælt å ikke komme to år på rad. I og med de er så få, og L er bestevenn med bursdagsbarnet, så merkes det jo godt.Er vel bare å si dere er bortreist
Kanskje de to kan gjøre noe gøy sammen bare de, for å feire bursdagen på ett annet tidspunkt? Blir jo ikke det samme, men alltid gøy å bli satt pris på.Nei, det går ikke. Føler bare det er fælt å ikke komme to år på rad [emoji14]
Det merkes nemlig godt. De er bestevenner, og.. Altså.. I andre klasse er de 3 stk. Bursdagsbarnet, L og fosterbroren min.. Og til sammen i 1.-4. Klasse, 11 stk. Så.. Merkes jo på en måte greit. [emoji14]
Ja, dessverre [emoji28]Haha, er jo tvingende nødvendig[emoji23]
Ja, får se [emoji14]Får reise neste år [emoji6]
Hehe, ja. Også får man litt et annet syn på å tisse, når man skal på jmkontroll senere på dagen. "er klokka så mye at jeg må spare på denne, eller rekker jeg å vente til neste gang" [emoji23]Gledene ved å være gravid?
Jaja om noen mnd får du nesten tilbake full blærekontroll [emoji6]
Åh..? Hvorfor ikke..? Det skal vel være fullt mulig å bli gravid etterpå..? Men gjerne med tettere oppfølging..? Er det større sjanse for diverse..? :/Vet ikke om jeg tørr bli gravid igjen etter koniseringen![]()