Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Ja, ble litt sur egentlig. Nå er jeg bare sliten og lei..Så det![emoji31] så utrolig kjipt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ble litt sur egentlig. Nå er jeg bare sliten og lei..Så det![emoji31] så utrolig kjipt!
Så koselig [emoji173]️Planlegger middag med lillesøster jeg, min yngste som kommer hit i helga, ikke alle liker and så følte jeg måtte spørre henne om den [emoji6]
Så koseligPlanlegger middag med lillesøster jeg, min yngste som kommer hit i helga, ikke alle liker and så følte jeg måtte spørre henne om den [emoji6]
Vi har bare 2 ukedager igjen før klokka skrus av. Mandag og tirsdag [emoji14]Vaaaaarmt!!!! Jeg vil baaaade!!!!! Nå har jeg laget ørten kyllingspyd og grønnsaksspy, straks klart for årets siste sommeravslutning..
4 ukedager igjen til vekkeklokken skrus av for 8 uker. Oooo salige lykke!! Hurra for jobb med fleksitid så man ikke må opp 6.30 om sommeren!!
Nevnte jeg at jeg gleder meg til ferie???
Jeg vil og bade! Gleder meg til sjøen bikker 20. Høres veldig godt ut med spyd, og veldig godt ut med ferie!!Vaaaaarmt!!!! Jeg vil baaaade!!!!! Nå har jeg laget ørten kyllingspyd og grønnsaksspy, straks klart for årets siste sommeravslutning..
4 ukedager igjen til vekkeklokken skrus av for 8 uker. Oooo salige lykke!! Hurra for jobb med fleksitid så man ikke må opp 6.30 om sommeren!!
Nevnte jeg at jeg gleder meg til ferie???
Hvordan går/gikk det hos gamlejobben da..?Var hos legen i dag. Som hadde det travelt. Så fikk fornya to resepter. Og fikk en henvisning til øre nese hals da pga tinnitus. Ikke noe særlig mer fikk hu tid til.
Så måtte bestille en til time til neste uke. Da skal vi diskutere henvisning til aleris.
Så må jeg bestille nok en time etter det sannsynligvis for at da vil hu endelig ta tak i ting og sjekke om jeg gjerne lider av fibromyalgi eller noe annet... Siden kroppen er som den er.
Blir sprø. Åssen piping er det da?
Vet ikke om du er gammel nok til å huske åssen nrk peip når programmet var tomt før i tiden. Men sånn piping! Jeg har nrkpipen i hodet.
Åjo. Hu kunne huske den. Om jeg snorker. Nei. Tror ikke det. Hvertfall ikke siden mandlene ble tatt. Ånei... Da var jo de ordna da.
Tror hu stakkars føler seg på villspor med meg nå gitt.
Nå er stor paracet tatt. Kjole på. Klar for å gå ned på gamlejobben en kjapp tur om en times tid da. Håper hodepinen er borte til da. For nå er jeg gåen i hele kroppen. Spesielt hodet
Har det friskt i minne selvom jeg ble kvitt dem for 4 år siden, aldri igjen ihvertfall!Herregud..
Nå er det jo ikke barebare å få kontakt heller. Du må enten sitte 20 min i tlf kø, for å så få høre "skal sette deg over lokalt" og.. "vedkommende er opptatt. Skal gi beskjed at hen skal ta kontakt med deg".
Eller, så må du sende på mittnav. Da tar det 7 virkedager å få svar, hvor de så skriver: "jeg har sendt denne til din saksbehandler. Vedkommende vil ta kontakt innen 3 dager". (hvorpå vedkommende KANSKJE tar kontakt på dag 4).
....
Huff nesten sliten av å bare lese lista di [emoji54]Jeg skulle. I går. I dag måtte jeg kjøre på igjen. Vel. Nå har jeg bare komfyren, kjøkkenbenken, badbenken igjen.. Pluss kjapt over tak/vegger i stue, og kjapt over gulvene i overetg ellers... Ooog hattehylla.
I morgen...
Ja god middagGod ettermiddag snuppa[emoji2]
Ikke mer enn det?Jeg lever [emoji14]
Var det jaDeilig vil jeg tro[emoji1]
En god smule jaLangt merke til at hun er det ja
Må jo være frustrerende når dere blir får blitt med ferdig
Jeg er rar [emoji23][emoji33]Høres grusomt ut med pip i hode[emoji31] jeg hadde blitt rar!
Har sjekka hormoner fra før. Ei stund siden nå da. Men da var alt ok hvertfall. Vi får se. Oppdaterer når jeg kanEt sted må de fortsette tenker jeg. Å gå slik er ikke akkurat holdbart i lengden :/ De burde jo utelukket med andre undersøkelser også.. Alt av hormoner sjekket og?
Leit du skal gå slik ut at de finner noe. Jeg hadde blitt gal [emoji173]
[emoji23][emoji23][emoji23] Ro ro ro din båt ! Di trenger større påhengs gittFikk respons. "beklager dette, men er nok fordi mobilnr ditt ikke er innlagt her"...
Jeg har ikke bare fått sms tidligere pga sykemeldingen. Og DET svaret fikk jeg jo smsvarsel på. Tull...
Joda. Men ikke sovet så mye. Litt tåkete i hodet og kvalm. Lille er så sår i stumpen brått, samt forkjølet og nå vaksine så hun har det litt tøft. De dro for å kjøpe Libero touch. Problemet er at hun har eksem, også har hun klort det opp. Ergo vi må vente med kortison for eksem. Bare skriker stakarsIkke mer enn det?
Noen må dessverre.. :/Har det friskt i minne selvom jeg ble kvitt dem for 4 år siden, aldri igjen ihvertfall!
I dag tok jeg skap på rommet, søppelskap, vinduer, dusjen, doen, alle karmer og veggseksjonen.. Og noe hyller på kjøkkenet.. Og tak/vegger på bad/soverom. Og tørket bare over gulvet for å få med det verste [emoji14]Huff nesten sliten av å bare lese lista di [emoji54]
Uff. Jaja.. Lite å gjøre med det nå i alle fall [emoji14][emoji23][emoji23][emoji23] Ro ro ro din båt ! Di trenger større påhengs gitt