♡ Skravletråd JUNI ♡

Var hos legen i dag. Som hadde det travelt. Så fikk fornya to resepter. Og fikk en henvisning til øre nese hals da pga tinnitus. Ikke noe særlig mer fikk hu tid til.

Så måtte bestille en til time til neste uke. Da skal vi diskutere henvisning til aleris.

Så må jeg bestille nok en time etter det sannsynligvis for at da vil hu endelig ta tak i ting og sjekke om jeg gjerne lider av fibromyalgi eller noe annet... Siden kroppen er som den er.

Blir sprø. Åssen piping er det da?
Vet ikke om du er gammel nok til å huske åssen nrk peip når programmet var tomt før i tiden. Men sånn piping! Jeg har nrkpipen i hodet.

Åjo. Hu kunne huske den. Om jeg snorker. Nei. Tror ikke det. Hvertfall ikke siden mandlene ble tatt. Ånei... Da var jo de ordna da.

Tror hu stakkars føler seg på villspor med meg nå gitt.

Nå er stor paracet tatt. Kjole på. Klar for å gå ned på gamlejobben en kjapp tur om en times tid da. Håper hodepinen er borte til da. For nå er jeg gåen i hele kroppen. Spesielt hodet

Skjønner jeg kjempegodt. Må jo ha skjedd en feil i systemet. For jeg sjekka på søndag og da hadde jeg fått to stk. Må ha hatt trøbbel eller noe denne helga
Veldig dumt det.. Men altså. På så kort varsel synes jeg egentlig de kunne ha ringt.. :/

Yep. Har masse annet jeg irriterer meg på der også.. Aff..!
Det vil jeg tro. En gammel saksbehandler jeg hadde var ekstrem.
Prøvde å ringe, sende mail osv men fikk ikke kontakt, 1 mnd etter møter han meg tilfeldigvis utenfor rådhuset og sier å ja hei deg skulle jeg ringt for en stund siden

Planer i dag Shadow? :)

Ja hun vokser godt. Fra 1619 gram og 42 cm ved fødsel til nå 9630 gram og 78 cm ved 16 måneder! Veldig fornøyde både vi og helsestasjonen :)
Så godt [emoji4]

Vi har hvert ute men så ble det dårlig vær så nå skal vi kose oss hjemme og i kveld skal jeg opp og ordne boden [emoji4]

Var hos legen i dag. Som hadde det travelt. Så fikk fornya to resepter. Og fikk en henvisning til øre nese hals da pga tinnitus. Ikke noe særlig mer fikk hu tid til.

Så måtte bestille en til time til neste uke. Da skal vi diskutere henvisning til aleris.

Så må jeg bestille nok en time etter det sannsynligvis for at da vil hu endelig ta tak i ting og sjekke om jeg gjerne lider av fibromyalgi eller noe annet... Siden kroppen er som den er.

Vet ikke om du er gammel nok til å huske åssen nrk peip når programmet var tomt før i tiden. Men sånn piping! Jeg har nrkpipen i hodet.

Åjo. Hu kunne huske den. Om jeg snorker. Nei. Tror ikke det. Hvertfall ikke siden mandlene ble tatt. Ånei... Da var jo de ordna da.

Nå er stor paracet tatt. Kjole på. Klar for å gå ned på gamlejobben en kjapp tur om en times tid da. Håper hodepinen er borte til da. For nå er jeg gåen i hele kroppen. Spesielt hodet

Åh, Spyro [emoji173] Jeg får vondt av deg... Men de finner heller ikke ut av det om du ikke henvises og sjekkes. Har de sjekket deg med MR, spinalprøver osv?

Tinnitus er veldig slitsomt. Jeg har en "flymotor" i øret til tider.

Jeg håper du blir bedre utover dagen, men jeg synes du har mye hodepine til at det ikke skal være noe :(

Så godt [emoji4]

Vi har hvert ute men så ble det dårlig vær så nå skal vi kose oss hjemme og i kveld skal jeg opp og ordne boden [emoji4]

Deilig da :) Mye godt med utetid altså. Jeg så bilde av boden, du har jo litt å styre med da [emoji14] Vår er ikke noe bedre, den er bare mindre...

Igjen? [emoji54] hadde jo hvert mye lettere om [emoji190] satte deg opp påbegynt en faktisk halvtimes istedenfor de 10 min hun sikkert har nå!

Deilig da :) Mye godt med utetid altså. Jeg så bilde av boden, du har jo litt å styre med da [emoji14] Vår er ikke noe bedre, den er bare mindre...
Altså vår er ganske liten den og, måtte jo dra alt ut for å ha mulighet til å gjøre noe der [emoji54]

Første skritt mot ferie, jeg har fått utsatt legetimen til mellomste en uke, da er vi i alle fall kommet hjem uansett. Og det gjør at vi kan være borte 3-4 dager lenger.

Senere hjem enn jeg ville, men mannen har jo fri den første uken så da gjør det ikke noe at ungene ikke helt er i modus til å stå opp på morgenen ;-)

Så ds får vi får ordnet håndvakt og landet en tur til dyreparken i kveld

Flott å få ting i boks[emoji2]

Back
Topp