♡ Skravletråd JUNI ♡

Han kaaaaaaan vel det om han insisterer veldig, men det blir nok sånn.

Jeg jobber nå for å overtale ham om at den andre uka hans, når faren uansett er på Kreta, om noen passer hunden (svigermor jobber jo...;-)) så kan vi ta er par dager i dyreparken før vi avrunder besøket hos svigermor og drar hjem i helga. Siste ferieuka hans blir det tilvenning av ungene i sfo og bhg og meg i jobb. Da trenger ikke ungene så tidlig ut av døra se første dagene, det hjelper jo. Og mens han er alene hjemme (reelt har pappaperm og driver tilvenning i bhg) så kan han rydde huset til svigermor kommer ei uke eller to senere.

Håper du klarer å overtale ham til det[emoji2]

Tittet litt på grisene på gården til mamma i dag.
De heter (.. Neppe alle som setter pris på det men) Sylvi, Erna og Siv [emoji4]
Trives visst godt ute i innhegningen sin da. :p
bb37d7ba8f0570a1025306124b5abea6.jpg

Haha[emoji23] herlige griser med kule navn[emoji12]

God morgen [emoji4]
Håper du får en fin dag [emoji4]
Takk. Sola skinner, og det er ingenting som tilsier at det ikke skal bli en tipp topp dag :D sånn rent bortsett fra at jeg skal til tannlegen. Men det glemmer jeg litt akkurat nå [emoji14]

Jøss. Har bussen for meg selv på vei til jobb. Det skjer aldri. Pleier å være full på denne tiden. Jaja. God plass da hvertfall:D

Håper du klarer å overtale ham til det[emoji2]
Ikke utenkelig virker det som.

Men det medfører at vi er bortreist hele den ferien vi har som familie. Ikke late dager hjemme, ikke dra på stranda om det blir fint vær...

Jo, jeg og ungene. Og blir det bra skal jeg det. Men må bare legge fra meg troen på at det kan være noe hvile involvert....på stranda med tre unger som ikke kan svømme, den ene liten.

God morgen på dere!:) Jeg har kommet meg på jobb...Ønsker alle en strålende onsdag...;) Håper jaggu været blir bedre, ellers regner vi vekk på sommerfesten i dag:P

God morgen på dere!:) Jeg har kommet meg på jobb...Ønsker alle en strålende onsdag...;) Håper jaggu været blir bedre, ellers regner vi vekk på sommerfesten i dag:P
Ha en fin dag :) Sola kommer hit i dag heller. Ikke helt fremme enda. Litt grått enda så [emoji14] Men meldt sol. Jeg håper og krysser for det. Vært regn i mange uker nå :(

Takk. Sola skinner, og det er ingenting som tilsier at det ikke skal bli en tipp topp dag :D sånn rent bortsett fra at jeg skal til tannlegen. Men det glemmer jeg litt akkurat nå [emoji14]
Det hadde nok jeg også hatt lyst til å fortrenge! Lykke til idag

Back
Topp