♡ Skravletråd JUNI ♡

Syns det er fantastisk å se tempoet dere har disse dagene, har absolutt null mulighet til å holde tritt med dere da [emoji54]

Nå har roen senket seg såpass at jeg venter på mannen som er hos noen kompiser, venter på han så jeg kan gå opp og begynne med å sortere oppe i boden på loftet.

Syns det er fantastisk å se tempoet dere har disse dagene, har absolutt null mulighet til å holde tritt med dere da [emoji54]

Nå har roen senket seg såpass at jeg venter på mannen som er hos noen kompiser, venter på han så jeg kan gå opp og begynne med å sortere oppe i boden på loftet.
Kom tilbake sterkere når du har mulighet da :D

Mini her har liggi i hodeleie leenge og lå mye å sparket i sidene før det[emoji23][emoji23] så sluppet unna mye pga det trur jeg[emoji6]
Min snudde seg 27+3/4 en gang. Før det, seteleie.
Siden da, hodeleie. Tydeligvis har han gravd seg godt nedi bekkenet også, så.. Holder seg vel sånn..

I alle fall, i ukene 25-27 var det noe nattissing gitt..

Synes også vi er veldig flinke!
Hva skal du sortere?

Min snudde seg 27+3/4 en gang. Før det, seteleie.
Siden da, hodeleie. Tydeligvis har han gravd seg godt nedi bekkenet også, så.. Holder seg vel sånn..

I alle fall, i ukene 25-27 var det noe nattissing gitt..
Ligger godt nede hos meg og så jordmor mente jeg var veldig trygg på at den ble der[emoji16][emoji16]

Jeg får ikke screenshotte noenting jeg. Altså. Klokka er over 0000? Noen som skjønner? [emoji23]
Fikk ikke til jeg heller.. Godt Tamara tok ansvar. Min screenshot kom ikke før 7 min over. Tregt nett...

Ligger godt nede hos meg og så jordmor mente jeg var veldig trygg på at den ble der[emoji16][emoji16]
Det er bra. Var hos gyn for en vurdering ang prematur fødsel, og hun mente at det kom antagelig til å gå fort.. Og KUNNE bli litt tidlig også, mtp nedgravingen hans. Gjenstår å se. Han får ikke lov å komme ila denne uka i alle fall!

Og du.. Tok feil, sjekka nå egentlig for å finne ut hvordan det har gått nå som klokken er over 00:00,men fant ikke ut hvordan [emoji23] MEN jeg er på lista[emoji23][emoji23][emoji13][emoji13]
Ja, så du ikke screenshoten jeg quotet deg i, i stad?
Flink da! :D

Det er bra. Var hos gyn for en vurdering ang prematur fødsel, og hun mente at det kom antagelig til å gå fort.. Og KUNNE bli litt tidlig også, mtp nedgravingen hans. Gjenstår å se. Han får ikke lov å komme ila denne uka i alle fall!
Åja, jordmor ville ikke si noe om det til meg, siden det er første er det ganske vanlig å gå til termin eller over, så hu vil vel ikke at jeg skal håpe på noe[emoji23][emoji23]

Back
Topp