♡ Skravletråd JUNI ♡

Never ! Heldigvid haha.

Men kommer en klovn lignende IT imot meg. Da legger jeg meg i fosterstilling og dør litt [emoji23]
Sant!

Fremdeles ikke sett it, jeg...

Holder på å gå over i alle fall [emoji106]

Ja, nei samboer er vel litt frem og tilbake. Så er alene i perioder nå, ja [emoji14]

Innen jeg våkna hadde han rydda og henta noe fra huset, og var på vei å ta tur nr 2.
Så vasker han vel litt etterpå.

... Kan jo være en av kattene som syr?
Han er effektiv fra morgenen i dag da :) Bra det holder på å gå over! :) Hvis symaskina hadde vært koblet til og slått på hadde det jo ikke vært usannsynlig at det hadde satt seg ei katt på pedalen. Haha :D

Ja. Eldste måtte plutselig ha plater og streng. Det økte regningene en del bare det [emoji33]
Uff, ja. Sånt er vel dyrt.. Litt merkelig at ikke mer av det går inn i helfo og sånt. Når det regnes som nødvendig. Alt annet helserelatert til barn er jo gratis..

Ja greit.vil du ha skolebolle eller skillingsbolle/kanelbolle?;)
Ååååh [emoji7][emoji7] begge deler smaker fantastisk.

Tror jeg må hinte til gubben at han må lage litt....

Han er effektiv fra morgenen i dag da :) Bra det holder på å gå over! :) Hvis symaskina hadde vært koblet til og slått på hadde det jo ikke vært usannsynlig at det hadde satt seg ei katt på pedalen. Haha :D
Ja, bra det! Så slipper jeg tenke på det [emoji14]

Njææ. De måtte hentet og koblet den til først [emoji23][emoji23]

Ja, bra det! Så slipper jeg tenke på det [emoji14]

Njææ. De måtte hentet og koblet den til først [emoji23][emoji23]
Hahaha, litt mindre sannsynlig at de har greid det da. Kanskje mannen har slått seg løs med symaskina? :P

Uff, ja. Sånt er vel dyrt.. Litt merkelig at ikke mer av det går inn i helfo og sånt. Når det regnes som nødvendig. Alt annet helserelatert til barn er jo gratis..
Vi får faktisk 75% dekka. Men det er fremdeles 17 000 kr ut av vår lomme [emoji33][emoji85]

Back
Topp