♡ Skravletråd JUNI ♡

Jævv. Og jeg ser ikke på den som videre sannsynlig heller altså. [emoji14]
Hvor mange ganger har du lest om "en gruppe gikk av flyet som kræsjet - alle døde en uke senere" ..? [emoji14]
Never ! Heldigvid haha.

Men kommer en klovn lignende IT imot meg. Da legger jeg meg i fosterstilling og dør litt [emoji23]

Håper du får slappet av litt mer[emoji2]
Telefon på lydløs!
Kan ikke det. Unger på skole. Tenk om noe skjer [emoji33]

Sier til søstra mi hver uke. Slutt å ring på morgen. Hver uke driter hu i det. Må sperre hu tror jeg [emoji23]

Blir så drøyt når den, kommunale avgifter, biler og slikt kommer på likt [emoji85]
Ja, det hender det. Jeg har prøvd å legge sånne ting inn i budsjettet, sånn at det skal hyre til når regningen kommer (årsavgift på bil er vel den største samlesummen her).. Men i blant har budsjettet feilet meg av en grunn, sånn at noe ekstra må inn.

Hei! God morgen. Jeg får visst til å sove lenge om jeg går inn for det [emoji28]
Vet ikke helt om jeg er helt uthvilt enda likevel, så blir nok en skikkelig pausedag.. Tror det trengs [emoji14]
Hatt en fin dag hittil, alle..?

God ettermiddag[emoji1]
Grei dag her! Hjemme med sykt barn, men har fått trent litt da[emoji2]

Ja, det hender det. Jeg har prøvd å legge sånne ting inn i budsjettet, sånn at det skal hyre til når regningen kommer (årsavgift på bil er vel den største samlesummen her).. Men i blant har budsjettet feilet meg av en grunn, sånn at noe ekstra må inn.
Ja. Eldste måtte plutselig ha plater og streng. Det økte regningene en del bare det [emoji33]

Ja, du presset deg vel litt for hardt i går, kan være hodepine etter det også :)

Håper ingen sitter med symaskina hvis du er hjemme alene i alle fall! Haha! Høres ut som en skrekkfilm :P
Holder på å gå over i alle fall [emoji106]

Ja, nei samboer er vel litt frem og tilbake. Så er alene i perioder nå, ja [emoji14]

Innen jeg våkna hadde han rydda og henta noe fra huset, og var på vei å ta tur nr 2.
Så vasker han vel litt etterpå.

... Kan jo være en av kattene som syr?

Back
Topp