♡ Skravletråd JUNI ♡

Hodepina er kanskje et tegn på at man har sovet litt vel lenge ja. Hehe :) Det kommer liksom til en hvis grense. Kan være greit å få ordnet seg litt mat, ja :)
Får se. Har jo våknet et par ganger, og var sen på å sovne, så skal ikke være mer enn 10 timer..
Kan jo også være et tegn på at jeg har slitt meg ut i forkant. [emoji14]

Lurer på om det blåser noe veldig. Enten det, eller så sitter noen med symaskina..?

Ja, virker som at desto nyere bilene er, desto mindre kan man gjøre selv - uten spesialutstyr og sånt. Blir jo bare dyrere og dyrere på den måten :P
Stemmer :)

Ja, lurer på å dra på shopping, da sovner hun evt i bilen til eller fra.

Skulle hatt en oppmerksomhet til mine foreldre som har bryllupsdag i morgen (42 år tror jeg) men mamma er så vanskelig.
Blomster - astma
Sjokolade - diabetes
Vin - drikker ikke/migrene

Altså.... Hva da???
Gavekort på en middag ute?[emoji2]

Får se. Har jo våknet et par ganger, og var sen på å sovne, så skal ikke være mer enn 10 timer..
Kan jo også være et tegn på at jeg har slitt meg ut i forkant. [emoji14]

Lurer på om det blåser noe veldig. Enten det, eller så sitter noen med symaskina..?
Ja, du presset deg vel litt for hardt i går, kan være hodepine etter det også :)

Håper ingen sitter med symaskina hvis du er hjemme alene i alle fall! Haha! Høres ut som en skrekkfilm :P

Ja, men ikke noe råd, konklusjon eller annet, utover at jeg ved å presse litt på fikk at vi kunne være liberal med å gi paracet tidlig. Første forsøk på å svare på hvor mye/ofte ble "etter vekt" men ja. Jeg mente ikke hvor mye og ofte om gangen, men hvor høy terskel for å gi. Og da fikk jeg et svar.

Men reelt utbytte av legetimen, nei. Fortsatt er vi på at "mamma sier at dette nok er migrene, og da bruker vi paracet" og det hadde vi før også egentlig. Menmen. Så har vi snakka med legen i det minste. Og bruker enda litt mer paracet. Han bruker smeltetablettet tilsvarende en halv pille, inntil han er 25 kilo og han er jo ikke mer enn 21-22. Det er 12 i pakken så vi handler relativt jevnlig paracet til ham. Menmen. Det funker jo.

Her funker ikke Paracet....og heller ikke Ibux[emoji20]
Gutten vrir seg på gulvet med store smerter...sier han nesten kaster opp også. Og står fortsatt i telefonkø hos legen[emoji13]

Back
Topp