Ja, det er herlig. Hadde gjort seg med litt bedre vær da![]()
Det er klart[emoji2] men får man jo ikke gjort noe med[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er herlig. Hadde gjort seg med litt bedre vær da![]()
Haha. Jeg nyter litt at jeg faktisk har den trøtthetsfølelsen på kvelden når jeg vil sove da [emoji56]
Nei tydelivus ikkrDen telefonen er jo ganske ny?![emoji15] garanti må jo gjelde?
De tåler mindreDu må skaffe deg iPhone![emoji23]
Skumme er lov, jeg gjør knapt nok det egentlig
Han ble heldigvis fort bra igjen da, som vanlig. Jeg har ventet på det for det kommer stort sett alltid tre på kort tid. Og han hadde to sist uke
God kveldDere har vært flinke til å skravle i dag
![]()
Fikk sms i stad fra kontaktlæreren.
"Leah e så opptatt [emoji4]ho villa bare at eg sku send ei melding og si at ho ha d supert[emoji4]"
Takk! Kom akkurat hjem fra møte. Sliten nå.
Tror de fleste er bygd sånn og lettere å si enn å gjøre det selv, men man kan prøve å ihvertfall [emoji4]De gjør nok det. De er veldig forståelsesfulle. Men jeg får alikevel litt dårlig samvittighet [emoji33][emoji85] Jeg er visst bare bygd slik.
Flink du er2 maskin med klær på, tørketrommel på og må nå brette klær.
Jo takk, kjedelige greier. Må jo gjøres . Har OJ hjemme . Han ser blekkulf og leker med haier mens jeg bretterFlink du er
Til et sted mellomrom 10-11 for da vet jeg 100% at lillegutt også etterhvert vil sove så mindre kaos, da pleier han å vaske div og ta lillegutt når han våkner uten at jeg behøver å mase [emoji13]Det tror jeg veldig på. Hvor lenge tenker du du lar han sove ut da? [emoji56]
Det er ikke ille såpass tidlig [emoji4]Gteit å komme godt i gang
Nå er det ute 80 tråder mener jeg det sto så snsrt halvveis
Åh blekkulf så jeg også påJo takk, kjedelige greier. Må jo gjøres . Har OJ hjemme . Han ser blekkulf og leker med haier mens jeg bretter![]()
Må være veldig bra detDet er ikke ille såpass tidlig [emoji4]
Hehe søt hanÅh blekkulf så jeg også på
Hihi, ja den hadde jeg glemt [emoji23][emoji13]
Det brukte vi under konkurranser før når vi ikke hadde tid til å gå på do [emoji13]
Ja, det er litt spooky til tider. Og den største grunnen til at jeg ikke kjører særlig bil. Jeg skvetter til tider.
Det er hanHehe søt han