Det var det
Bare klipt gress, luket, vært på bytikken åhos ei venninne
Bare[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det
Bare klipt gress, luket, vært på bytikken åhos ei venninne
Fikk du inn noen flere?Må vel sette meg ned med de bestillingene i grunn
Så det er klart til i morgen
Kan få låne litt godvær av oss.. Trenger ikke.Det stemmer, og hu elsker og være ute[emoji4] så håper snart vi er ferdig med dritt vær og at sommeren kommer så vi kan være ute hele tiden[emoji16] ønsketenkning.
Kan få låne litt godvær av oss.. Trenger ikke.
Er så varm for tiden, og jeg føler ikke jeg har tid til å vandre ute uansett.. [emoji14]Takk[emoji7][emoji6]
Overraskende bra, de sov tungt begge to, så nå mangler vi bare i ordne barnerommet [emoji16]Spent på hvordan det gikk?[emoji2]
God kveld, Shadow!God kveld damer, har dere en fin kveld?
Er så varm for tiden, og jeg føler ikke jeg har tid til å vandre ute uansett.. [emoji14]
God kveld damer, har dere en fin kveld?
At du orka![]()
God kveld!God kveld damer, har dere en fin kveld?
Veldig. Får vel finne regningene nå da [emoji23][emoji23]
Vel, da prøver vi igjen. Ut på tur med hunden nå som guttungen er bedre.
Er visst 18 grader i skyggen her. Eller, var det for en 1,5 tiner siden [emoji14]Her ligger det på rundt 14 grader[emoji15] så vi kunne fint ha bytta[emoji6]
Var så deilig å kunne dra tidlig i dag.
2,5 timers møte ned advokat gjorde meg totalt utslitt
Den er morsom. Bør sesSpesielt er det en sang der som er hysterisk [emoji23]
Såg bra! Håper han gjøres det for husk at ødemer, tidlig fødsel før, stress ved flyttingen og være såpass aktiv kan umulig være anbefaltGod kveld, Shadow!
Tjæ. Veldig sliten. Klarte ikke la være å vaske, selvsagt, så nå klager både føttene og ryggen. Samboer sa han skulle vaske litt i morgen da. Så.. Spent.
Ja men jeg er sliten, redd jeg kommer til å sovne fra dere idagGod kveld[emoji2] Det har jeg. Har du?
Jøss ikke