Tippoldemora mi ble 107 år
Oi, det er sprekt[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tippoldemora mi ble 107 år
Nei, nå må jeg gå og henge opp klesvaska..
Imponert nå RonjaR?? Har vasket en maskin klær allerede i dag jeg [emoji13]
Lurer på hvordan vi ligger an nå
Tviler ikke på at dere klarer detJepp, nå har vi til og med sjans på å komme ajur til 17.000 denne måneden
skjønner detMå vaske nå vi, siden vi reiser om en time og blir borte en god stund. Orker garantert ikke etter feiring [emoji13]
48 tråder
1330 innlegg
Eneste plan er å la en restaurant lage middagen for meg [emoji23] Så må vel hente den senere da.God morgen! Hørtes ut som om dere hadde en fin kveld![]()
Planer for dagen?
Der var du,kjekt å se degEneste plan er å la en restaurant lage middagen for meg [emoji23] Så må vel hente den senere da.
Ellers får vi se når barna er hjemme igjen. Når de kommer hjem da [emoji1]
Dere da?
Er en plan det og!Eneste plan er å la en restaurant lage middagen for meg [emoji23] Så må vel hente den senere da.
Ellers får vi se når barna er hjemme igjen. Når de kommer hjem da [emoji1]
Dere da?
Ligger foran på tråder men bak på innlegg i forhold til i går
God morgen! I dag er det overskyet og greit ser jeg
Hurra..! Lukter friskt inn soverommet, da samboer klipte litt gress i dag (.. Edit, i går! Surrehue..haha..).. OG jeg har sovet greit. Så, virker som om det blir en fin dag!
Hos pappaen sin.![]()
Æsj, logga på forumet på PC'en nå. Trodde jeg hadde fjernet signaturen min, men neida. Der bliket det 10 uker og 6 dager av what could have been, rett i trynet mitt...![]()
Her var det jammen blitt skravlet mye [emoji4] [emoji4] [emoji4] [emoji7]
Åhh lekreStilig da[emoji1]
Mine er røde, men skal lakke de på nytt i morgen[emoji2]
![]()
Haha jo takk i like måte. Vært en travel helg rett og slettDer var du,kjekt å se deg![]()
Får håpe de har anledning til det daEr en plan det og!
Skal høre med brødrene mine om de er ledige snart.. Må vaske. Da trenger jeg at de bærer opp møbler.
Liker været i alle fall! Akkurat passe vær [emoji3]God ettermiddag[emoji1]
Håper dagen blir super!
Det gjør hun sikkert[emoji1]