Er bra å høre at mannfolk vet hva de skal si innimellom de ogsåMannen kom hjem, så på meg sittende utslitt i sofaen.
Han ser på meg og sier "du ser sliten ut, te eller rødvin?"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er bra å høre at mannfolk vet hva de skal si innimellom de ogsåMannen kom hjem, så på meg sittende utslitt i sofaen.
Han ser på meg og sier "du ser sliten ut, te eller rødvin?"

Oki her får vi dele oss litt i morgen. Oj må bli frisk og ha ro inne . Frøkna må få ut å lekeSove, og frøkna skal på bursdag hvor foreldre og søsken kan bli med.
Ellers ikke mye
Være ute i finværet. Kanskje lese i ei bokPlaner for i morgen da?
Åhh oki . Hvilken bok daVære ute i finværet. Kanskje lese i ei bok
Ikke noe ekstravagant akkurat![]()
Han er godt opplærtEr bra å høre at mannfolk vet hva de skal si innimellom de også![]()
Sesong tre av skam er nok den serien blir å bli huska for. Helt utrolig bra.
Jeg har fulgt serien "live" de siste to sesongene.
Det blir enda mer dybde i det når man leser chattene og slikt som hører med serien.
Hihi ikke noe på fredagskvelden assa? Blir i morgen kanskje ?
Åhh her er både snop og brus hihi
Hihi ja . Hva liker du da?Må handle i morgen. Definitivt
Ok hvilken?Litt brus har vi da
Cola herLitt brus har vi da
Kan sikkert sende litt til degI grunn ikke trøtt
Har lånt "naturmangfold og jeg" av Lene Julsen på biblioteket, selvbiografisk om fødselsdepresjon blant annet. Virker bra.Åhh oki . Hvilken bok da?
Hehe okiKan sikkert sende litt til deg![]()
Ahh spennendeHar lånt "naturmangfold og jeg" av Lene Julsen på biblioteket, selvbiografisk om fødselsdepresjon blant annet. Virker bra.
Evt Sophia Kinsella's "my not so perfect life" Om jeg er mer i chiclit humør![]()
Tittelen på første er "naturmannen og meg"Ahh spennendekose deg
Hehe ja blir mye rartTittelen på første er "naturmannen og meg"
Blir gæren av stavekontrollen gitt!
Jeg har nemlig ikke lyst til å være så trøtt som jeg er...Hehe oki
Nei ikke alltid nan har lyst eller det passer å legge segJeg har nemlig ikke lyst til å være så trøtt som jeg er...