♡ Skravletråd JUNI ♡

Vet du, det burde du unne deg. Det er en skikkelig flott serie. Alle episodene ligger på NRK.no

Dagens klipp fikk meg forøvrig til å danse rundt i stua av glede.
Greit at jeg er litt ekstra emosjonell om dagen, men de får virkelig folk til å føle alle følelsene :Heartred
(Snakker om skam for de som måtte lure)

Kanskje jeg burde gi den en sjans[emoji1]

Nå ble jeg plutselig alene hjemme med mellomste[emoji1] mann, storebror og minstemann føyk til svigers for svigerfar har blitt syk...
Så vi to skal prøve å kose oss hjemme[emoji173]️

Så koselig til tross for grunnen da. Godt med litt mamma tid alene[emoji173]️
Håper svigerfar kommer seg fort da.

Tempo er for lavt, når slett ikke de 6000 i dag.

Sett statusen?

Tempo er ca 5 innlegg i minuttet. Det tar drøyt 9 timer å komme til 6000 i dag i den farta. Det er tre timer til midtnatt...

Uff da, det går jo ikke[emoji31]

Uff da, er det veldig plagsomt?[emoji20]
Er medfødt og han går rart.
Som legen sa, han kommer aldri til å bli bra med bare fysio, han trenger også ortopediske såler.
Nå får han det så får vi se

God kveld alle :D da har jeg funnet sofaen etter en travel ettermiddag på jobb :) sjokkis og Brooklyn 99 :-) skjer hos dere da?

Kos deg

Jeg deler faktisk sofa med min mann i kveld. Vanligvis har vi hver vår sofa. Men det er omtrent akkurat like aosislt. Om han sitter i den andre og ser tv eller jobber eler surfer, eller ligger i samme som jeg sitter i og sover... Vel, jeg har kroppskontakt me foten hans,

Mannen er syk i dag, rett og slett.

God bedring til mannen[emoji4] håper han snart er i form!

Uff da, det går jo ikke[emoji31]

Ikke i det hele tatt

5 innlegg i minuttet. FEM. Det bør jeg strengt tatt nesten kunne klare selv :P (Nå på pc. Ikke i test app. Den er beta. Den er treig)

God bedring til mannen[emoji4] håper han snart er i form!

Håper jeg også, men sannelig om jeg vet, det er en anelse uvisst hva som feiler ham også, men noe av den greia jeg selv har vært gjennom i alle fall, kombinert med bihulene (pga noe skeive greier i nesen går det lett dit når han blir tett) og utmattet. Ja, det var jo jeg også. Så. Ja.,

Håper det går over. Han er jo trener for laget til eldste som har fotballturnerig i morgen...

Back
Topp