Jeg var der, men ikke spesielt aktiv...og gav meg når mini var bare noen mnd gammel..men jeg husker jo at lille adrian som ble født i uke 23 tilhørte jan10Næmmen, nå ble jeg nysgjerrig her... give some hints... du var sikkert på forumet 2010?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var der, men ikke spesielt aktiv...og gav meg når mini var bare noen mnd gammel..men jeg husker jo at lille adrian som ble født i uke 23 tilhørte jan10Næmmen, nå ble jeg nysgjerrig her... give some hints... du var sikkert på forumet 2010?
Jeg var der, men ikke spesielt aktiv...og gav meg når mini var bare noen mnd gammel..men jeg husker jo at lille adrian som ble født i uke 23 tilhørte jan10
Oi, så bra da håper det svangerskapet ikke ble like kort?Ja det ble hektisk Hva heter din? Min er Ingrid Adrian er blitt en stor gutt som er blitt storebror
Oi, så bra da håper det svangerskapet ikke ble like kort?
Min heter Henrik
Tja....hva var nicket mitt...jeg husker ikke...er vel tre år siden jeg sletta meg..treåringen går det veldig bra med En bestemt og sjarmerende ung mannNei der gikk hu tida ut hadde no greier som hjalp livmora... husker ikke hva det het.
Henrik... hmm!! Hva var nicket ditt? Håper det går bra med treåringen
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app