♡ IKM UKE 42 ♡

Er mindre sur nå enn de gangene jeg har testet tidlig, det hjelper også å ikke håpe :rolleyes::shifty::shy:
Nå skal jeg bestille Babyklister!
 
Jeg gikk i søpla og plukket den opp igjen.... :oops: vises bedre nå men nå er den vel ugyldig...? 3 timer «gammel» a1+ (?) test
 

Vedlegg

  • 56F41A5F-2F46-40F8-9038-99BFD1857A20.jpeg
    56F41A5F-2F46-40F8-9038-99BFD1857A20.jpeg
    16,4 KB · Visninger: 111
Jeg som ikke hadde troa!
Men fikk bittelitt rosa slim når jeg tørket meg, får håpe det bare er festing!❤️
0CF07279-FDCD-4EC9-8F92-21DA4C4BF1C2.jpeg
 
Hvilken test bør jeg kjøpe i dag for å teste med i morgen? Clear Blue? IKM på søndag, svak tidligtest i dag :D
 
Skjønner den altså :) men prøv et par mnd til, så gjør dere det som føles best for dere ❤ sender over en stor god klem jeg!
Jeg har bestillt Babyklister nå :p må vel prøve det ;) men er så redd kroppen prøver el men ikke får det til? eller at mannen har fått dårlig kvalitet (vi er 35 og 36 nå, jeg blir 36 i feb)
Spørs om jeg tar kontakt med gyn etter helgen (var innom i mars og alt så ok ut, men tok bara celleprøve og hann sjekket status på stellet) tar el tester som blir positive? så håper alt er i rute..
 
Jeg har bestillt Babyklister nå :p må vel prøve det ;) men er så redd kroppen prøver el men ikke får det til? eller at mannen har fått dårlig kvalitet (vi er 35 og 36 nå, jeg blir 36 i feb)
Spørs om jeg tar kontakt med gyn etter helgen (var innom i mars og alt så ok ut, men tok bara celleprøve og hann sjekket status på stellet) tar el tester som blir positive? så håper alt er i rute..
Ja greit å prøve ut det og. Jeg brukte babyklister når jeg ble gravid forrige gang :) regner med du har el når det slår ut på testene.
 
Du kan bare sette meg opp på tr :( hadde rosa på papiret igår noe som resulterte i at jeg tenkte det ikke var noe vits i å teste, idag har jeg skikkeleg menssmerter men ingen mens. Den dukker nok opp i løpet av dagen :shifty: idag skal jeg gråte ut og synes synd på meg selv, i morgen er en ny dag :Heartred
Fikk du tr i dag?
 
Back
Topp