Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa! Enig!!Tok en ettermiddagstest!
Kan kanskje skimte en formørkning.
Velkommen! Når begynner du å teste?Jeg melder meg på her.
Vindel - 38 - b3 - pp3 - ikm 17.08
Utrolig ekkel smak i munnen i går og i dag. Kan det bety noe? Tipper jeg er ca. 5 dpo, men usikker.
så spennende! Har du tatt noen flere tester?Jaa! Enig!
Takk! Testet sent positivt sist, så skal prøve å drøye det litt. Får se hvor lenge jeg holder utVelkommen! Når begynner du å teste?
Endret smak kan være et tidlig tegn for noen![]()

Så spennende! Gleder meg til å se flere.Tok en ettermiddagstest!
Kan kanskje skimte en formørkning.
Velkommen hit! Jeg hadde en utrolig ekkel smak i munnen forrige graviditet, men da var jeg nok 6 uker på vei. Blir spennende å se!Jeg melder meg på her.
Vindel - 38 - b3 - pp3 - ikm 17.08
Utrolig ekkel smak i munnen i går og i dag. Kan det bety noe? Tipper jeg er ca. 5 dpo, men usikker.
Nei, ikke i dagså spennende! Har du tatt noen flere tester?
Jeg ser noe på denne, den er rosa så spennnde7 dpo og siden tidligtestene kom i posten i dag kl 11 ble det jaggu en ny mysetest i dag også
Synes faktisk at skyggen er biiiiittelitt sterkere i dag enn i går! Men for å være helt realistisk luuuurer jeg på om det som skulle vært streken egentlig skal være typ 1mm lenger mot kontrollstreken?![]()
Ja! Veldig, det blir spennende å se om det er viljen eller testen som er positiv!Jeg ser noe på denne, den er rosa så spennnde

Oioi! Hvor mange dpo er du? Begynner du med det nå med en gang? Spør bare av nysgjerrighet! Uansett bra du kom deg fort til gynI dag har jeg begynt å spotte, noe jeg synes er helt unødvendig og jeg tenker løpet er kjørt. Tok en BP tidlig test i går og den var blenda. Så i dag var jeg hos gynekolog og hun skrev ut progesteron støtte for denne syklusen.
Så da skal jeg prøve det i første omgang, spennende spennende.
Her er det mange tester med både rosa streker og myse streker, det er gøy men jeg er imponert over øynene deres. Skjønner at jeg ikke har opparbeidet meg testøyne enda![]()

FF sier jeg er 12 DPO og Premom sier 11dpo.Oioi! Hvor mange dpo er du? Begynner du med det nå med en gang? Spør bare av nysgjerrighet! Uansett bra du kom deg fort til gyn
He hehe! Ja! Streksynet er velutviklet i samarbeid med stor optimisme, innbilning og velutviklet fantasi. Og kanskje et snev av realisme på en god dag![]()
Samme her!Velkommen hit! Jeg hadde en utrolig ekkel smak i munnen forrige graviditet, men da var jeg nok 6 uker på vei. Blir spennende å se!
Samme her! Skyggen fra i går var nok bare optimismeDagens morgentester! Ikke noe særlig å se på disse.jaja fortsatt spennende
![]()
Da kan tr bare komme! Håper du får klaff med progesteron!FF sier jeg er 12 DPO og Premom sier 11dpo.
Begynner med det neste syklus, skal visst tas fra 3 DPO til mens eller graviditet, ved graviditet skulle jeg ta det 14 dager til for å støtte implementering enda mer.
Så da tenker jeg TR bare må komme for fult så jeg kan sette i gang med PP9
Haha!!! Det er en nydelig mix og godt vi kan samarbeide og heie på hverandre her inne.