Temper jeg også! Forrige pp ble veldig halvveis fordi termometeret gikk tomt for batteri dagen før antatt el og det tok meg noen dager å skaffe nyttJa, se der. Det er flere som har holdt på en stund på å få både B1 og 2 +++. Man må holde motet oppe selvom det er vanskelig og håpe at spiren sitter veldig snart
Foreløpig ser jeg litt pessimistisk på denne pp'en etter at jeg var i overkant optimistisk i forrige pp og datt langt ned da TR kom 8/9 dpodet føltes som et slag i trynet rett og slett.
Jeg har kjøpt meg termometer og skal prøve meg på å tempe denne runden. Tenkte å starte i morgen, bare for å se. Er det noen her inne som temper? Ser at mange bruker fertility friend appen, jeg har bare premom sålangt, men kanskje den andre er bedre?
Jeg tror ikke egentlig at temping vil hjelpe så mye med å bli gravid siden jeg uansett tester med el-tester, der er mer fordi jeg er så nerdete og syns det kan være spennende å se. Elsker å loggføre alt jeg kan i premom for eksempel![]()
![]()
men synes det er spennende å følge med og for min del har det vært tydelig når det går og ikke, tempen gradvis ned siste dager før tr, mens den pp jeg ble gravid med sønnen min så gikk tempen faktisk opp et hakk til fra 10 dpo!Synes for øvrig FF er litt enklere å følge med dagene på fordi det er rutenett på grafen, men kjekt å samle alt i premom selvfølgelig

det føltes som et slag i trynet rett og slett.

Tester etter EL fra midten av neste uke.
. Selv om EL vanligvis pleier å komme på dag 13, har jeg opplevd EL på både dag 11 og 15. Spennende å se om det blir noe prøving i det hele tatt