♡ IKM uke 32 ♡

Hva synes dere om MS når det gjelder stigning? Jeg ser liksom ikke noe forskjell. Og så tester jeg sterkere på kveld enn morgen. Har testet i fire dager, og det er strek. Bruker de vanlige, ikke tidligtestene. Batch 11. Lurer på om jeg skal stikke innom apoteket og prøve en annen variant i dag. Hvem liker dere best?
Jeg har alltid fått sterkest strek på kveld enn morgenen etter. Og har brukt MakeSure i alle tre graviditeter. Har du prøvd andre tester, og så er de sterkest morgen, eller?

Okeeeeei, jeg skjønner ingenting.

Jeg trodde først jeg hadde eggløsning CD14 den 28. august. Slim gikk fra strekkbart til ikke-strekkbar på noen få timer like etter anelse ubehag i magen.
Men så ble jeg forvirret da det var enda tydeligere tegn til eggløsning 6dpo, den 3. august. Og jeg hadde ganske så vondt i magen, lignende eggløsningssmerter eller kommende mens. Og slim! Mye tydeligere slim enn da jeg trodde jeg hadde eggløsning. Dagen etter ble jeg sinna heks som jeg pleier etter EL :smiley-ashamed004

Så kanskje jeg er 12-13 dpo?

I går kveld fikk jeg noe jeg trodde var skygge. Sånn er det i dag. Hva skal jeg tro?! Tester fra to ulike pakker:

Vedlegg

• IMG_1483.jpeg
    IMG_1483.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 66
Jeg har vært gravid 3 ganger før som har resultert i langvarig graviditet. Og alle de gangene har jeg har supersvak men tydelig rosa strek 8-9 dpo. Så jeg har lav tro på at dette er noe annet enn skygge eller kommende kjemisk

Okeeeeei, jeg skjønner ingenting.

Jeg trodde først jeg hadde eggløsning CD14 den 28. august. Slim gikk fra strekkbart til ikke-strekkbar på noen få timer like etter anelse ubehag i magen.
Men så ble jeg forvirret da det var enda tydeligere tegn til eggløsning 6dpo, den 3. august. Og jeg hadde ganske så vondt i magen, lignende eggløsningssmerter eller kommende mens. Og slim! Mye tydeligere slim enn da jeg trodde jeg hadde eggløsning. Dagen etter ble jeg sinna heks som jeg pleier etter EL :smiley-ashamed004

Så kanskje jeg er 12-13 dpo?

I går kveld fikk jeg noe jeg trodde var skygge. Sånn er det i dag. Hva skal jeg tro?! Tester fra to ulike pakker:
Ooooo jeg tror det blir spennende å teste I kveld! Ser jo strek på begge :pompus: :nailbiting::excited001

Jeg har vært gravid 3 ganger før som har resultert i langvarig graviditet. Og alle de gangene har jeg har supersvak men tydelig rosa strek 8-9 dpo. Så jeg har lav tro på at dette er noe annet enn skygge eller kommende kjemisk
Det er ingen fasit med tidligere graviditeter, har hatt 10 stk og variert fra hCG oppi skyene til svaaak stigning som ein nesten ikkje trudde skulle bli baby❤️
Du er iallfall definitivt gravid :excited001 gratulerer! Og velkommen inn i April☀️

Det er ingen fasit med tidligere graviditeter, har hatt 10 stk og variert fra hCG oppi skyene til svaaak stigning som ein nesten ikkje trudde skulle bli baby❤️
Du er iallfall definitivt gravid :excited001 gratulerer! Og velkommen inn i April☀️
Interessant. Takk for svar! Er så vant til mer strek 8 dpo, men nå vet jeg heller ikke når eggløsning var heller. Var veldig overbevist om at dette ville bli en kjemisk, men etter mye stigning på mindre enn et døgn begynner jeg å bli litt optimist!

Back
Topp