♡ IKM uke 32 ♡

Har du fortsatt bare svake streker på testene? :Heartpink

Har ikke testet på noen dager, men har høy temp uansett om jeg er gravid eller ikke. Regner med den dropper imorgen:thumleft

Du kan nok bare sette meg på TR @Koalabjørn :Heartred

Dette er nok en kjemisk. Fremdeles en svaksvak strek på test, den blir ikke sterkere og er svakere enn igår. Hadde en styrkeøkt nå på formiddagen som resulterte i litt mer blødning, håper det tar seg opp skikkelig snart, enten kommer det vel med et brak, eller så er det en føkka første mens etter alt som har skjedd :confused005

MEN jeg tenker så sjukt at det neeesten ble baby igjen første pp, og at mulighetene tydeligvis er tilstede :love2

Gratulerer til alle gravide, håper bebisene deres kommer til våren! Til oss andre, vi ses vel i IKM 36 :hello

Jeg hadde ikke tenkt på forum før akkurat nå.

Hei! ‍♀️

calendula - 37 - B3 - PP2 - 12/7 - 10/8

I dag tok jeg en test midt på dagen fordi jeg nettopp har kommet hjem fra ti dagers ferietur til utlandet. Jeg tror det var en strek, men jeg er jammen ikke sikker på om det var fordi jeg vet hvor streken skal være eller fordi det faktisk var antydning. Må nok ta en test i morgen tidlig. IKM er i morgen.

Har to barn fra før (11 og 8), dette blir eventuelt attpåklatten ingen forventer at vi får.

Dette er nok en kjemisk. Fremdeles en svaksvak strek på test, den blir ikke sterkere og er svakere enn igår. Hadde en styrkeøkt nå på formiddagen som resulterte i litt mer blødning, håper det tar seg opp skikkelig snart, enten kommer det vel med et brak, eller så er det en føkka første mens etter alt som har skjedd :confused005

MEN jeg tenker så sjukt at det neeesten ble baby igjen første pp, og at mulighetene tydeligvis er tilstede :love2

Gratulerer til alle gravide, håper bebisene deres kommer til våren! Til oss andre, vi ses vel i IKM 36 :hello
Krysser fingrene for deg neste gang! :Heartred

Tusen takk! Krysser fingrene! Har troen på deg neste PP :Heartred

Ble spådd av 2 fra ETSY og der skrev ene om graviditet i september i år og jente. Og andre skrev at hun så mnd april/mai enten som gravid eller terminmåned, og spådde også jente :love7

Har noen laget ikm 36 enda?

Jeg klarte ikke dy meg og tok en test nå på kvelden. Da får vi satse på bare sterkere streker de neste dagene!

Vedlegg

• IMG_1903.jpeg
    IMG_1903.jpeg
    190,2 KB · Visninger: 38
Nei, ser egentlig ikke ut som det finnes 35 eller 36 enda? Jeg tror ikm blir siste dag i uke 36 denne runden.

Har ikke fått mens ennå, så jeg blir nok i uke 37:happy119 Har ikke regnet på det ennå:hilarious:

Nei, ser egentlig ikke ut som det finnes 35 eller 36 enda? Jeg tror ikm blir siste dag i uke 36 denne runden.
Det er ikke sikkert, tenkte bare det nok kom snart :shy: håper uansett vi er flere som ses, uansett hvilen uke det blir :Heartred
her har blødningene avtatt for kvelden - igjen……. Så jeg skjønner meg ikke en dritt på denne kroppen. Voldsomt irriterende.

Her er det enda ikke kommet noe tante! Alt av mulige gravidsymptomer er borte, utenom ømme bryster. Brystene ble bedre i noen dager, men ble plutselig verre igjen i går. Fikk mensmurringer og stikk i magen tilbake i går også.
Har vanligvis hatt mensen til ganske normal tid tidligere når jeg har sluttet på ppiller, så vet ikke helt hva som skjer nå :hilarious:
Har handlet inn ny runde eltester og graviditetstester, men tror ikke det er vits å teste noe før etter tanta har vært på besøk:confused004

Back
Topp