♡ IKM uke 32 ♡

Eg har sett fleire ganger ved kjemisk SA at testene auker rett før eller når blødningen starter, men dei pleie synka kjapt. Om dei ikkje gjer det så kan det være tvilling eller noko anna som exu, sjeldent rester etter kjemisk. Veldig domt at du mista, hadde unt deg å blitt gravid igjen rett etter MA❤️
Huff, håper det «bare» er en kjemisk og ikke noe annet skummelt.. har ikke hjerte til det allerede kjenner jeg.
Hvis testene fortsetter å bli sterkere mens jeg blør så bør jeg vel komme meg til legen til uka, men satser på at det går nedover snart :Heartred
Tenk om det på magisk vis hadde blitt et fullgått svangerskap, selv med en blødende start, lov å håpe at noen har opplevd det óg :smiley-ashamed004

12 DPO - greie tester, men mer vondt/ubehag på venstre side. Har mistet helt troen i forhold til ubehaget. Igår kveld tok jeg meg en Paracet, for det var så voldsomt trykk på venstre side.

Bestilt legetime til mandag, så spent på om jeg blir noe klokere frem til da.
Vis vedlegget 466786Vis vedlegget 466787

Enig med de andre, dette er veldig fine tester (spesielt så tidlig som 12 dpo!). Jeg hadde også trykk og smerter i de graviditetene som ble baby, så det betyr ikke at det ikke går. Har troen på dette :)

Enig med de andre, dette er veldig fine tester (spesielt så tidlig som 12 dpo!). Jeg hadde også trykk og smerter i de graviditetene som ble baby, så det betyr ikke at det ikke går. Har troen på dette :)
Takk for omtanke :Heartred Jeg prøver å tenke positivt samtidig som at jeg tar en dag om gangen, veldig spent på morgendagens test, føler jeg får mer og mer svar for hver dag om det er kjemisk eller ikke :Heartred

Da kan jeg settes på TR :dead: takk for en fin gruppe! Jeg har desverre ikke hatt så mye tid til å ta del i den denne uken, men fint å vite at man har et sted å dele tanker :Heartred

Gratulerer til dere som er gravide, og masse lykke til videre til dere andre :happy:

Ane ikke ka æ ska settes som, dpo 14 ingen mens og negative tester så mistenker EL senere enn Flo appen sa. Får bytte uke og bare vente å se ka som skjer da. :happy: er jo første pp etter fødsel og ammer fortsatt så gudene vite.
Gratulere til alle som er gravide og lykke til de andre med videre prøving

@Koalabjørn - du kan sette meg på gravid. Har tatt intet mindre enn tre blodprøver denne uken - 23 på 11 DPO, 41 på 13 DPO og 78 i dag på 15 DPO. Doblingstider på 58 og så 52 timer. Helt optimalt er det ikke, verken stigningen eller tallene i seg selv, men det er innenfor normalvariasjonen. Klinikken er "helt greit" fornøyde med tallene og vil ha minst to blodprøver til i neste uke, så skal nok holdes på pinebenken en liten stund til ja.

Men - selv om jeg foreløpig ikke vil slippe jubelen helt løs så er det jo ikke annet å si enn at jeg er gravid akkurat nå i alle fall. Og så er det ikke annet å gjøre enn å håpe på at det fortsetter slik i 8 mnd til :Heartred

Benytter anledningen til å takke for støtte og beroligende ord etter første blodprøve, dere er en fin gjeng :Heartred
Godt å høre at det er stigning! Men utrolig nervepirrende med litt sakte økning. Jeg håper virkelig at dette skal gå bra og at du sitter der med frisk baby om 9mnd :Heartred

Foreløpig har vi en 50% suksessrate i denne gruppa! 8 gravide og 8 på tr. 6 personer er fremdeles i limboland )eller har ikke skrevet hva resultatet er). 2 har byttet til andre grupper. Nå er det siste dag i ikm uka vår i morgen. Håper jeg får sette flere på "gravid" innen uken er over :Heartred

Godt å høre at det er stigning! Men utrolig nervepirrende med litt sakte økning. Jeg håper virkelig at dette skal gå bra og at du sitter der med frisk baby om 9mnd :Heartred
Tusen takk for det :Heartred Og takk for god styring av gruppa! Håper det er din tur neste pp :Heartred

Huff, jeg vil ha mens:shifty: 2 dager igjen vel!?
Screenshot_20250809_081424_FF App.jpg

Screenshot_20250809_081413_FF App.jpg

Foreløpig har vi en 50% suksessrate i denne gruppa! 8 gravide og 8 på tr. 6 personer er fremdeles i limboland )eller har ikke skrevet hva resultatet er). 2 har byttet til andre grupper. Nå er det siste dag i ikm uka vår i morgen. Håper jeg får sette flere på "gravid" innen uken er over :Heartred
Veldig fin gruppe Koalabjørn❤️ takk for laget:nicethread

Okei, nå gråter jeg. Synes testen er så fin! Skal det virkelig bli denne gangen? :Heartred Jeg tar en sjans og sier at du kan sette meg på gravid :Heartred så håper jeg ubehaget gir deg etter hvert :Heartred
Vis vedlegget 466868Vis vedlegget 466869Vis vedlegget 466870
Dette er jo helt fantastisk fine streker! Du har garantert veldig høy hCG i forhold til antall DPO med disse strekene, og det ser ut til å være rask dobling også :Heartred Jeg har lest mye om begge deler de siste dagene (og er veldig vant til å lese forskning), og ut fra alt jeg har lest blir jeg veldig overrasket om dette ikke er en terminspire! Håper å få fulgt deg helt i mål i aprilgruppa :Heartred

Dette er jo helt fantastisk fine streker! Du har garantert veldig høy hCG i forhold til antall DPO med disse strekene, og det ser ut til å være rask dobling også :Heartred Jeg har lest mye om begge deler de siste dagene (og er veldig vant til å lese forskning), og ut fra alt jeg har lest blir jeg veldig overrasket om dette ikke er en terminspire! Håper å få fulgt deg helt i mål i aprilgruppa :Heartred
Takk for gode ord :Heartred
Det forstår jeg veldig godt at du hadde! Her går det fint. Prøver å finne eggløsning :happy: Ser frem til dpo dager og testing.
Satser på at du raskt er i DPO-land og at det blir terminspire :Heartred

Det er så kjekt å følge alle testene og måtte det virkelig spire og gro mange nydelige april barn.

Her har jeg fått TR i dag etter 3 dager med spotting. Det ble både EL og TR to dager før opprinnelig antakelser.
Nå blir det en ny syklus med progesteron støtte fra gynekolog, det er jeg spent på.
Mannen begynner å bli litt motløs, men skal nok få henta han inn igjen, det er jo enda mange steg igjen å teste.

Masse lykke til videre både gravide og i venteland.

Back
Topp