♡ IKM uke 32 ♡

Testa i kveld også 9dpo(kan være 8 dpo pga positive tester 2 dager)
Jeg syns faktisk jeg ser strek?? Eller ser jeg bare syner :nailbiting: Plutselig gikk håpet opp likevel. Æææ nederste er nå i kveld(på bildet med 3).

Jeg ser:excited001

Testet for en time siden:

20250803_170604.jpg

Og nå for 5 min siden:
20250803_180804.jpg

20250803_180918.jpg
Nå er de rosa og på alle, får du seriøst slike ofte? Dette er jo kjempetydelige streker, og på forskjellige tester, ikke bare på en tilfeldig her og der :nailbiting: Hvis du ikke er gravid nå skjønner jeg ingenting :hilarious:

Dagens morgentester 10dpo/mulig 9 dpo

Syns streken viser bedre enn i går kveld? :nailbiting: Men syns normal sine viser lite.. hmm

Vedlegg

• IMG_3122.jpeg
    IMG_3122.jpeg
    916,4 KB · Visninger: 89
Nå er de rosa og på alle, får du seriøst slike ofte? Dette er jo kjempetydelige streker, og på forskjellige tester, ikke bare på en tilfeldig her og der :nailbiting: Hvis du ikke er gravid nå skjønner jeg ingenting :hilarious:

Ja, får dessverre slike drittstreker... er så lei av de!

Dagens morgentester 10dpo/mulig 9 dpo

Syns streken viser bedre enn i går kveld? :nailbiting: Men syns normal sine viser lite.. hmm
Ser den bedre i dag på Babyplan ja! Normal sine er vel ofte litt så som så på de aller svakeste strekene uansett?

CD25/9DPO: Åneeeeiida, jenter:bag::hilarious: Testene var blenda igjen idag:angelic: Gir opp jeg ass! Har totalt gitt opp:p:wacky: Føler meg fortsatt litt oppfylt nederst I magen, fiser og fiser, det lukter såå høgg:hungover::fart005, puppene er litt ømme, men det er det:angel10 Så maybe kjemisk igjen? Gir ikke opp håpet før 11dpo, så er noen dager igjen:D Har barnehagestart med mini idag og timeavtaler her&der med barna, så satser på at uka går fort:cool:
20250804_081411.jpg

Screenshot_20250804_070115_FF App.jpg

CD25/9DPO: Åneeeeiida, jenter:bag::hilarious: Testene var blenda igjen idag:angelic: Gir opp jeg ass! Har totalt gitt opp:p:wacky: Føler meg fortsatt litt oppfylt nederst I magen, fiser og fiser, det lukter såå høgg:hungover::fart005, puppene er litt ømme, men det er det:angel10 Så maybe kjemisk igjen? Gir ikke opp håpet før 11dpo, så er noen dager igjen:D Har barnehagestart med mini idag og timeavtaler her&der med barna, så satser på at uka går fort:cool:
20250804_081411.jpg

Screenshot_20250804_070115_FF App.jpg
Ååå, kjipt! Men fremdeles tid! Lykke til med bhg start! Jeg har også det med yngste i dag :Heartred

IMG_0720.jpeg

Her er jeg 11 DPO i dag og dette er de tre siste dagene på morgenurin. Kan ikke se at dagens er særlig sterkere…

Her er de samme testene (10 og 11 DPO) innenfor tiden.
IMG_0716.jpeg

Men jeg tok en på urin #2 for første gang i dag og den ser jo bedre ut. Men den er ikke sammenliknbar med noen over siden den er tatt på bedre urin.
IMG_0724.jpeg

Veldig usikker på hvilken vei jeg føler dette går akkurat nå :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_0726.jpeg
    IMG_0726.jpeg
    601,2 KB · Visninger: 25
Ser den bedre i dag på Babyplan ja! Normal sine er vel ofte litt så som så på de aller svakeste strekene uansett?
Ja syns jeg så den bedre i dag. Får ta en til i kveld :) :nailbiting: Normal sine har jeg liksom ikke brukt før, så de kjenner jeg liksom ikke så godt til.

Vis vedlegget 466335
Her er jeg 11 DPO i dag og dette er de tre siste dagene på morgenurin. Kan ikke se at dagens er særlig sterkere…

Her er de samme testene (10 og 11 DPO) innenfor tiden.
Vis vedlegget 466337

Men jeg tok en på urin #2 for første gang i dag og den ser jo bedre ut. Men den er ikke sammenliknbar med noen over siden den er tatt på bedre urin.
Vis vedlegget 466339

Veldig usikker på hvilken vei jeg føler dette går akkurat nå :nailbiting:
Jeg syns strekene dine stiger fint :Heartred jeg tror dette går veien. Mer en sterk nok for å være 11 dpo også.

Ja syns jeg så den bedre i dag. Får ta en til i kveld :) :nailbiting: Normal sine har jeg liksom ikke brukt før, så de kjenner jeg liksom ikke så godt til.
Ja, gjør det! Ser nå at det er vanlig og ikke tidlig BP du har tatt også, da lover jo den lille streken enda bedre tenker jeg (selv om jeg vet de ikke alltid viser sååå forskjellig).

Jeg har ikke brukt normal personlig, men har bare hørt at de ikke er de beste sånn kjempetidlig.

Jeg syns strekene dine stiger fint :Heartred jeg tror dette går veien. Mer en sterk nok for å være 11 dpo også.
Åh betryggende lesning, takk!! Jeg har aldri hatt en positiv test fra annet enn Ovitrelle før, så blir jo helt koko.

Ååå, kjipt! Men fremdeles tid! Lykke til med bhg start! Jeg har også det med yngste i dag :Heartred

Sånn er det, har litt håp til 11dpo, men har allerede bestilt en ny pose salvie-te:p Aaww, masse lykke til med barnehagestart du også❤️

20250804_102235.jpg

Back
Topp