♡ IKM UKE 30 ♡

Truseoppdatering: seigere utflod som kan strekkes 2-3 cm, aldri opplevd før. LH steget til 0.41.

Ville dere ha lagt inn aksjer for sikkerhetsskyld, med denne farten på stigningen?

Vedlegg

• Screenshot_20250719_131822_Gallery.jpg
    Screenshot_20250719_131822_Gallery.jpg
    205,9 KB · Visninger: 55
Dette ble plutselig litt av et familieprosjekt. Treåring ville ikke gå fra meg, så samboer sier at vi skal prøve å lage baby. Hun blir så gira og går gledelig med på å sitte i stua og se på tv. Så nå Conceive pluss før og etter inseminering. Det beste nesten er at det er mere sperm og ser bedre ut. Slitt med lite og lav kvalitet tidligere. Blir en herlig smørje hvis mensen kommer etterpå haha.

Gud, er så redd for kjemisk altså :arghh: føler ikke testene blir sterkere i hele tatt, noen ganger er det strek der og noen ganger ikke.. Er jo bare 9-10 dpo så er vel normalt, men altså.. Overtolker alt å! Kjenner ikke samme murringene som igår, har mindre utflod og litt mindre ømme pupper. Tenker at alt er over nå

Så sykt vanskelig å ikke få noe konkret svar:banghead:

Gud, er så redd for kjemisk altså :arghh: føler ikke testene blir sterkere i hele tatt, noen ganger er det strek der og noen ganger ikke.. Er jo bare 9-10 dpo så er vel normalt, men altså.. Overtolker alt å! Kjenner ikke samme murringene som igår, har mindre utflod og litt mindre ømme pupper. Tenker at alt er over nå

Uff, denne første tiden er så slitsom Det at fargestoffene varierer så mye mellom testene nå hjelper ikke akkurat på heller. Samme merke og batch på samme urin kan gi så forskjellig utslag. Skjønner at du blir stresset

Ahhh når man endelig får antydning til strek så er det selvsagt andre ting som skal komme å ødelegge stemningen :wtf: Murringene kan ha kommet i forbindelse med implantasjon, så kan roe seg litt etter det før det begynner på igjen :Heartred

Dette ble plutselig litt av et familieprosjekt. Treåring ville ikke gå fra meg, så samboer sier at vi skal prøve å lage baby. Hun blir så gira og går gledelig med på å sitte i stua og se på tv. Så nå Conceive pluss før og etter inseminering. Det beste nesten er at det er mere sperm og ser bedre ut. Slitt med lite og lav kvalitet tidligere. Blir en herlig smørje hvis mensen kommer etterpå haha.
Typisk el-slim kan strekkes:happy: Syns dette lover godt:nailbiting::smiley-angelic001

HHahah har aldri tenkt på å faktisk bruke den på 4-åringen, hun ønsker seg så inderlig et søsken.. men hun blir vel litt stor og vil kanskje bli alt for nysgjerrig og prøve å komme og se hvordan noe sånt foregår… så vi pleier bare å si at vi skal rydde eller re opp senga mens hun ser litt på film :happy6

Åh fyttigrisen ingenting er som kliss, sæd og mens wohiooo :king

Jeg pleier å begynne å spotte 10 dpo, men da bare litt, litt brunt på papiret og akkurat nok til at jeg syns jeg trenger et truseinnlegg.

Nå er det mer. Ikke friskt rødt eller mye som ordentlig mens. Ikke ennå i hvert fall. Skal holde dere oppdatert på det som skjer i trusa de neste timene :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Venter i spenning :smiley-angelic001 Jeg heier også på festeblødning:smiley-angelic001:hello2:love017

Bare måtte ta en test i dag, selv om jeg bare er 7 dpo og ikke har tidligtester i hus :angelic: den var selvsagt blenda. Flere som ikke klarer å la være å teste i tilfelle den på mirakuløst vis viser to streker? Alle tre gangene jeg har blitt gravid har jeg ikke fått positiv test før 11-12 dpo :hilarious:

Vedlegg

• 20250719_141744.jpg
    20250719_141744.jpg
    285,8 KB · Visninger: 41
Du må ta testen ut av skallet og se :hilarious: Da kan du se det lettere om det er en svak strek
Ser jo nå at på bildet så ser det ut som svak strek der, men var ikke irl. Jeg må ta en til i kveld. Men! Har bare en tidlig stav igjen, resten vanlige BP (ikke tidlig) :wtf: Men fant vi ikkd ut at de slår ut nesten likt?

Back
Topp