♡ IKM UKE 30 ♡

Set at mange slet med å sove i natt, jeg var lys våken til langt på natt natt til fredag.
What does it mean??

Det var litt brunt på papiret da jeg tørket meg i morges. 9 dpo. Aldri spottet før på ettermiddagen 10 dpo før, håper ikke det er tidlig spotting bare... :sorry: jeg prøver aldri å håpe på implantasjonsblødning, men jeg ender alltid opp med å håpe på det allikevel :hilarious:

Skal prøve meg på en test på andre urin.
Venter i spenning

Ehmmm æææ, jeg ser en strek ser dere andre? o_O 10 dpo i dag. Klarer ikke helt tro det?! ( Tok en test fra make sure også, men klarer ikke legge til bilde)

Vedlegg

• IMG_7254.jpeg
    IMG_7254.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 108
Nå må jeg bare le ass. 0.02 på eggløsningstest på morgenen og nå to timer etterpå, etter at jeg la ut at jeg ikke trodde på ny eggløsningstest, får jeg 0.34. Ser egentlig sterkere ut enn det og

Vedlegg

• Screenshot_20250719_102157_Gallery.jpg
    Screenshot_20250719_102157_Gallery.jpg
    259,9 KB · Visninger: 48
Festedipp? :Heartred Ikke mist håpet
Vært en nedgang over flere dager, noe vanlig måler ikke har fanget opp. Nå fikk jeg økning fra 0.2 til 0.36 på eggløsningstest . Chat gpt mener det er tegn på mensen og ikke ny eggløsning. Men fikk ikke det vanlige høye hoppet etter antatt eggløsning tidligere, så håper litt på ny mulighet

Høres jo mistenkelig ut som implantasjonsblødning? Menstruasjon 9dpo er jo veldig tidlig vel?
Friskt og mye?

Jeg pleier å begynne å spotte 10 dpo, men da bare litt, litt brunt på papiret og akkurat nok til at jeg syns jeg trenger et truseinnlegg.

Nå er det mer. Ikke friskt rødt eller mye som ordentlig mens. Ikke ennå i hvert fall. Skal holde dere oppdatert på det som skjer i trusa de neste timene :hilarious: :hilarious: :hilarious:

Uff, håper du får noen konkrete resultater snart, må være vanskelig å leve i uvissheten. Fortsetter du å teste for både el og hcg? Spennende å se videre.
Føler ikke jeg så noe på hcg testen i dag. Vet ikke hvor mange flere pper jeg orker hvis det fortsetter som dette ass. Eneste er at jeg kan stole på litt på følelsen, for syklus har jo uansett vært anderledes

Jeg pleier å begynne å spotte 10 dpo, men da bare litt, litt brunt på papiret og akkurat nok til at jeg syns jeg trenger et truseinnlegg.

Nå er det mer. Ikke friskt rødt eller mye som ordentlig mens. Ikke ennå i hvert fall. Skal holde dere oppdatert på det som skjer i trusa de neste timene :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Krysser fingrene for at det stopper. Herlig at vi er opptatt av hverandres innhold i trusene :playful:

Vært en nedgang over flere dager, noe vanlig måler ikke har fanget opp. Nå fikk jeg økning fra 0.2 til 0.36 på eggløsningstest . Chat gpt mener det er tegn på mensen og ikke ny eggløsning. Men fikk ikke det vanlige høye hoppet etter antatt eggløsning tidligere, så håper litt på ny mulighet
Ja, blir spennende å se. Håper masse for deg :Heartred

Back
Topp