♡ IKM UKE 30 ♡

Blir ikke klok på kroppen ass, nå hadde jeg masse utflod igjen når jeg skulle tørke meg. Eggløsningstest hadde økt til 0.04 i morges og 0.09 nå. Vært rundt 0.00 en god stund nå. Det er vel for lite økning allikevel for å tilsi ny eggløsning på gang
Husk at de kan påvirkes av hcg, pluss at noen får en økning i LH før tr.. Helt umulig når alt mulig kan påvirke alt :hilarious: Uansett er det jo minimale tall du har :happy:

Blir ikke klok på kroppen ass, nå hadde jeg masse utflod igjen når jeg skulle tørke meg. Eggløsningstest hadde økt til 0.04 i morges og 0.09 nå. Vært rundt 0.00 en god stund nå. Det er vel for lite økning allikevel for å tilsi ny eggløsning på gang
Hvordan ser utfloden ut da?

Jaa, var nok ganske fertil/heldig tidligere:)

Er stressa for det med ny partner jeg også, kanskje han har dårlig sperm? Går mange tanker i hodet mitt.

Tidligere så har jeg også hatt en fast syklus, men det siste året så har den vært helt ute å kjøre. Har ikke hatt mensen siden 20 mai.... så ja... ting er annerledes nå..

Men man må bare holde seg samlet som du sier :Heartred
Krysser fingrene for at det sitter snart så dere får sprettet champisen om ikke altfor lenge:love7

Er det noen som har erfaring med smilereader testene? EL testene var veldig fine. Men vet ikke om g testene er noe særlig?

Er denne helt blenda? Vanlig bp

Vedlegg

• Screenshot_20250718_162709_Gallery.jpg
    Screenshot_20250718_162709_Gallery.jpg
    226,2 KB · Visninger: 70
  • Screenshot_20250718_162731_Gallery.jpg
    Screenshot_20250718_162731_Gallery.jpg
    207 KB · Visninger: 72
Ser noe, men vanskelig å si om det er skygge eller begynnende strek :facepalm: :smiley-angelic001
Den har en formørkning der streken skal være, hvordan var den i virkeligheten da? Pleier ikke alltid komme frem så godt på foto
Er usikker på hva jeg ser jeg og, føler det er noe der, istedenfor hvitt felt som det var på den jeg tokk tidligere i uken. Men så veldig svakt at jeg trodde jeg imbilte meg. Ser det mer i virkeligheten

Er usikker på hva jeg ser jeg og, føler det er noe der, istedenfor hvitt felt som det var på den jeg tokk tidligere i uken. Men så veldig svakt at jeg trodde jeg imbilte meg. Ser det mer i virkeligheten
Jeg ser. Det kan være begynnelsen på en strek. Jeg ser kanskje en skygge, der streken skal være. Hadde samme «fenomen» og testen ble gravid dagen etter

Jeg ser. Det kan være begynnelsen på en strek. Jeg ser kanskje en skygge, der streken skal være. Hadde samme «fenomen» og testen ble gravid dagen etter
Da fortsetter spenningen litt til hehe. Vanskeligste syklusen å tolke hittil hehe, men kanskje ikke så rart. Begynner å skjønne de som venter til etter første mensen med å prøve

Hadde også negativ 8 dpo på kvelden 9 dpo var testen positiv på ettermiddagen (testet etter jobb). Dagen før var jeg klar for å gi opp.
Det er absolutt for tidlig, men jeg forstår veldig godt hvor kjipt det føles i dag.
Takk for oppmuntrende svar, det trengte jeg å høre!

Håper så veldig på positiv test denne pp'en :smiley-angelic001 Jeg vet ikke hvordan jeg har endt opp med å være SÅ optimistisk denne måneden, jeg pleier ikke tillate meg det ellers... Jeg vet ikke hvorfor denne pp'en føles annerledes.

Kanskje fordi jeg har bestemt meg for at det er vår tur etter 8 pp'er :hilarious:

Takk for oppmuntrende svar, det trengte jeg å høre!

Håper så veldig på positiv test denne pp'en :smiley-angelic001 Jeg vet ikke hvordan jeg har endt opp med å være SÅ optimistisk denne måneden, jeg pleier ikke tillate meg det ellers... Jeg vet ikke hvorfor denne pp'en føles annerledes.

Kanskje fordi jeg har bestemt meg for at det er vår tur etter 8 pp'er :hilarious:
Kanskje du skal stole på magefølelsen?
De gangene jeg har vært gravid har jeg hatt en uforklarlig indre ro. Jeg bare visste det.

Krysser fingrene!

Back
Topp