♡ IKM UKE 30 ♡

Okei, har vært litt stille etter min sjokk-positive tidligtest 6 dpo :hilarious: Har konkludert med at de to testene jeg tok som bare viste strek i kantene, må ha vært fordi det var hcg til stede men ikke nok til å fylle hele linjen? Siden den staven var positiv etterpå.

Anyyyways, hadde ikke flere tidligtester etter det selvsagt :hilarious: så har testet med vanlige, men de har såklart vært negative!

Er 8 dpo oooooog:

Vis vedlegget 465227Vis vedlegget 465228

Vær så snill å si at dere ser dette?!?!?!?!!!!!

Tørs ikke å slippe jubelen løs enda men det er det nærmeste jeg har kommet på 8 forsøk hvertfall

:smiley-bounce016
Er det Babyplan vanlig du fikk blank på?

Da er første test fyrt av, 7 dpo morgen for å venne meg på følelsen av negative tester :facepalm::hilarious: Ypperlig sjans på å bruke opp de elendige metode-testene :hilarious:
IMG_5423.jpeg

Angrer bittert på at jeg reiste uten å ta med en eneste test :laughing002 Har sikkert kjempe godt av det, men har så lyst til å teste! :hilarious: Har egentlig ikke noe symptomer utenom det jeg mistenker er bivirkninger av progesteron. Er støl i livmoren, kjennes nesten ut som gangsperr, drømmer helt psyko drømmer og litt ømme brystvorter når jeg ammer.
Ahhh ser den, men ja, man har nok godt av det også som du sier altså :hilarious: Jeg har akkurat samme symptomene som deg, pluss skikkelig mye luft i magen :angelic: for meg er det vanlig fra 7dpo, progesteronet :blackeye:

Angrer bittert på at jeg reiste uten å ta med en eneste test :laughing002 Har sikkert kjempe godt av det, men har så lyst til å teste! :hilarious: Har egentlig ikke noe symptomer utenom det jeg mistenker er bivirkninger av progesteron. Er støl i livmoren, kjennes nesten ut som gangsperr, drømmer helt psyko drømmer og litt ømme brystvorter når jeg ammer.
Hehe, det er akkurat de symptomene jeg har. Grunnen til at jeg testet var faktisk mareritt. Har aldri det, men alltid når jeg er gravid (og noen ganger ved eggløsning) :bag:

Jeg er mest redd for å skuffe samboeren om jeg ikke blir gravid.
Han har allerede kjøpt inn alkoholfri champis for å feire med :shy: bleeh

Hehe, ser den!! Er jo hans første så er vel mye følelser i sving sikkert. Men dere har snakket om at det kan ta lang tid? Brukte du lang tid på de andre? Dette blir samboeren min sin første å, jeg har en fra før. Men han satt på omtrent første forsøk, og denne satt ikke før etter 7 mnd (hvis det nå faktisk blir noe). Så det kan jo ta tid :banghead: 7 mnd er jo heller ikke lang tid når man ser andre som prøver i flere år :bag::( jeg var helt overbevist om at det var noe «galt» med oss eller samboer sin sperm haha, siden vi ikke har prøvd i lag før - men tydeligvis ikke likevel! :hilarious::Heartpink

Awww det var søtt gjort å kjøpe inn det da! Man blir vel alle skuffet de prøveperiodene man ikke ble gravid, det er jo utenfor alles kontroll uansett :facepalm: Det blir nok alkoholfri-champispopping snart enten det blir denne runden eller den må stå kaldt til neste :Heartpink

Hehe, ser den!! Er jo hans første så er vel mye følelser i sving sikkert. Men dere har snakket om at det kan ta lang tid? Brukte du lang tid på de andre? Dette blir samboeren min sin første å, jeg har en fra før. Men han satt på omtrent første forsøk, og denne satt ikke før etter 7 mnd (hvis det nå faktisk blir noe). Så det kan jo ta tid :banghead: 7 mnd er jo heller ikke lang tid når man ser andre som prøver i flere år :bag::( jeg var helt overbevist om at det var noe «galt» med oss eller samboer sin sperm haha, siden vi ikke har prøvd i lag før - men tydeligvis ikke likevel! :hilarious::Heartpink
Ja føler det samme som det du har følt :Heartpink Jeg ble sjokket selv over hvor lang tid det tar, selv om det for min alder fort påberegnes ett halvår ++ Lang tids bruk av hormonspiral og andre prevensjonsmidler kan påvirke også. Vi prøvde aldri på første barn, vi skulle ikke ha barn så det skjedde p en glipp- som ble verden beste glipp :Heartpink Men tenkte jeg var sikkert en av de heldige som fort ble gravid :hilarious: …well, not so much anymore :hilarious:

Min chatgpt sier ut i fra opplysninger jeg har gitt den at jeg og mannen mest sannsynlig har 20% sjans hver måned, men at pga 4 år
med hormonspiral så kunne vi ikke regne oss som aktive prøvere før i Juni (altså 6 mnd etter uttal av spiral!) Men vi ble gravid i April (PP3) men da skjønte jeg fort det var en kjemisk. Tenkte det kanskje satt igjen fort, men syklusene variere veldig enda :sorry:
Nå er jeg i PP6, men forventer liksom bare negative tester nå, føler liksom det ikke går..

Men det er så fint med Babyverden, flere blir jo gravide ved PP1, men så ser man også de som har prøvd 6-8-10-12-22 måneder blir jo gravide til slutt de og, og det er det som gir meg håp nå :shy:

Jaa, jeg har prøvd å snakket med han om at det kan ta tid.
Men han tror at jeg er super fertil pga mine 3 barn, og at det går like fort med nummer 4 :facepalm: barn nr 1 var ikke planlagt, jeg var 17 år, så der var sløvhet med p piller et faktum...nr 2 var resultat av p sprøyte som ikke funket..så prøvde aldri med de to største barna. Barn nr 3 satt på første PP.
Så blir spennende å se nå, om det går like raskt (men tviler) er jo en del eldre nå.

Jaa, jeg har prøvd å snakket med han om at det kan ta tid.
Men han tror at jeg er super fertil pga mine 3 barn, og at det går like fort med nummer 4 :facepalm: barn nr 1 var ikke planlagt, jeg var 17 år, så der var sløvhet med p piller et faktum...nr 2 var resultat av p sprøyte som ikke funket..så prøvde aldri med de to største barna. Barn nr 3 satt på første PP.
Så blir spennende å se nå, om det går like raskt (men tviler) er jo en del eldre nå.
Ja, det er akkurat det! Jeg er nok ikke like fertil som jeg var da jeg var 20 når jeg nå er 32 hehe. Men kan jo høres ut som at du har vært ganske fertil tidligere (eller bare heldig?), men så vet man jo aldri med ny partner liksom og det var det jeg syntes var så skummelt :bag: Men som @lilleperle skriver så blir jo de fleste gravide til slutt uansett, så får man bare å prøve å holde seg samlet i mellomtiden selvom det er nokså vanskelig :Heartpink

:Heartred Ja, det er akkurat det! Jeg er nok ikke like fertil som jeg var da jeg var 20 når jeg nå er 32 hehe. Men kan jo høres ut som at du har vært ganske fertil tidligere (eller bare heldig?), men så vet man jo aldri med ny partner liksom og det var det jeg syntes var så skummelt :bag: Men som @lilleperle skriver så blir jo de fleste gravide til slutt uansett, så får man bare å prøve å holde seg samlet i mellomtiden selvom det er nokså vanskelig :Heartpink
Jaa, var nok ganske fertil/heldig tidligere:)

Er stressa for det med ny partner jeg også, kanskje han har dårlig sperm? Går mange tanker i hodet mitt.

Tidligere så har jeg også hatt en fast syklus, men det siste året så har den vært helt ute å kjøre. Har ikke hatt mensen siden 20 mai.... så ja... ting er annerledes nå..

Men man må bare holde seg samlet som du sier :Heartred

Blir ikke klok på kroppen ass, nå hadde jeg masse utflod igjen når jeg skulle tørke meg. Eggløsningstest hadde økt til 0.04 i morges og 0.09 nå. Vært rundt 0.00 en god stund nå. Det er vel for lite økning allikevel for å tilsi ny eggløsning på gang

Back
Topp