♡ IKM UKE 30 ♡

Har du tilfeldigvis bilde @Tilla_ ? :joyful: Er både beroligende og interessant informasjon dette :shy::hilarious:
Jaaa, se her :oops:

IMG_5459.jpeg

Jada, neida, så da har jeg tatt en g-test, 7 DPO. Aldri tatt en test så tidlig før, og jeg trodde seriøst ikke jeg skulle bli så skuffa som jeg ble :hungover: den ble tatt på ganske mørk kveldsurin.

Etter å ha lest hele bruksanvisningen fant jeg til slutt ut at testene jeg hadde var tidligtester allikevel.

Jaja, jeg vet det er alt for tidlig uansett! Men nå er jeg i gang :nailbiting:
Deilig å være i gang! Jeg begynner så snart jeg er hjemme, i kveld elller i morgen, bare for å senke forventningene så det ikke blir så stort fall :joyful:

Åååå så spennende symptomer dere har! Her er det ganske rolig, bare samme gamle som hver gang.. øm i livmor og bryst:sorry:
Ingen symptomer her heller, bare litt øm i livmor eller eggstokk på den siden eggløsningen var. Mister jo hele troen :sorry:
Lite symptomer kan jo være veldig positivt det å, er jo det som er så "mindfuck" med dette :hilarious: Så ikke mist troen!!:Heartpink

Jeg føler det er ganske likt som forrige pp her, bare noen dager før og at jeg plutselig ikke har noen testetrang. Fare for å bli skuffet gitt. Mest fravær av pms, kroppslige tegn på smartklokken og velkjent følelse i livmor
Ååå håper så inderlig det blir ny mulighet for deg nå :shy:

Hei! Sen innmelding her, men livet bare skjer med en 1,5 åring så har glemt litt av at denne gruppen fantes denne gangen. Vi har akkurat blitt klare for å begynne å prøve på nr 2 - skummelt og gøy samtidig :oops: :D

Nettopp hatt eggløsning her, men med kort lutealfase havner jeg nok her uansett. Men lykke til til dere som nærmer dere ikm :Heartred

E96 - 28 - B2 - PP1 - EL 16/07 - IKM 27.07

Back
Topp