♡ IKM UKE 30 ♡

Jeg syns jeg kjenner at det går bølger over livmoren, aldri kjent det før :hilarious: vanskelig å beskrive det ordentlig. De er ikke stikk og ikke kramper.

Har i tillegg mer utflod enn ellers (heldigvis ikke et snev av grønt mer :bag:), og jeg kjenner at jeg klamrer meg fast til hvert minste håp.
Det er spennende med nye symptomer. Krysser fingrene

Jeg har hatt murringer på venstre side av livmoren siden i natt (ca 5 dpo). De andre gangene jeg har blitt gravid har jeg hatt festeblødning 6 dpo og positiv test enten 11 eller 12 dpo. Blir gal av å vente på å teste, særlig når jeg har diffuse symptomer. Men så skal det sies at "symptomene" har vært sterkest når jeg ikke var gravid. Ved graviditet har murringene kommet rundt IKM..

Jeg syns jeg kjenner at det går bølger over livmoren, aldri kjent det før :hilarious: vanskelig å beskrive det ordentlig. De er ikke stikk og ikke kramper.

Har i tillegg mer utflod enn ellers (heldigvis ikke et snev av grønt mer :bag:), og jeg kjenner at jeg klamrer meg fast til hvert minste håp.
Jeg får bare mer og mer troa på dine vegne :hilarious: :angelic: Krysser alt jeg har:smiley-angelic001:love017

Dagens test 10 DPO :shy:

En liten del av meg blir småstressa over at den ikke er sterkere, men en rasjonell del av meg sier at det fortsatt er veldig tidlig, og små mengder HCG uansett, så vanninntak osv. vil påvirke hvor sterk teststreken blir :nailbiting::hilarious:

Murrer i alle fall tidvis godt, og faktisk litt småkvalm i dag, satser på at det er gode tegn :love2Vis vedlegget 465171
Det er både fint og skummelt å ta så mye tester også vettu :facepalm: Som @r.ellacott sier så er det så mye som påvirker og egentlig vil det jo ikke stige så tydelig før kanskje i morgen igjen?

Spennende tegn!! Gleder meg til testingen! Jeg har trua på deg :smiley-angelic001

Jeg tenkte å begynne testingen i dag, men er ikke kommet hjem fra hyttebesøk vi er på. Er så deilig å ikke rekke kjenne etter så mye etter på symptomer :wacky:

Back
Topp