♡ IKM UKE 30 ♡

Jeg får altså så troa hver pp nå denne sommeren:hilarious: Veldig teit egentlig når jeg i følge ChatGPT har 1-3 % sjanse per pp:banghead: Får bare sterkere knekk når det ikke går.. Og så går tida så sinnsykt sakte da:dead: 5 dpo i dag:angelic: Men nå har jeg for første gang på nesten et år fått el på samme dag to sykluser på rad (CD 18), klaffet godt med aksjer, både jeg og mannen var skikkelig sommeryr og matchet ekstra godt i energi og samhørighet:dance008 Jada, har den realistiske stemmen også i bakhodet, men kom igjen da!:smiley-angelic001:hilarious:

Jeg får altså så troa hver pp nå denne sommeren:hilarious: Veldig teit egentlig når jeg i følge ChatGPT har 1-3 % sjanse per pp:banghead: Får bare sterkere knekk når det ikke går.. Og så går tida så sinnsykt sakte da:dead: 5 dpo i dag:angelic: Men nå har jeg for første gang på nesten et år fått el på samme dag to sykluser på rad (CD 18), klaffet godt med aksjer, både jeg og mannen var skikkelig sommeryr og matchet ekstra godt i energi og samhørighet:dance008 Jada, har den realistiske stemmen også i bakhodet, men kom igjen da!:smiley-angelic001:hilarious:
Men så kjedelig det hadde vært hvis man ikke hadde hatt troa, trenger litt spenning i hverdagen hehe

Upps bare to Babyplan eggløsningstester og tre til monitor igjen. Noen som har tips til tester i butikk som funker greit?
1000004934.png

Gikk også tom for BP tester denne syklusen, men gikk fint å bytte til make sure :cat:

Jaa, kom igjen, heia heia! Syns det er deres tur nå!

Ja i så fall var neste også defekt da, for her er den:

Vis vedlegget 465067

Mulig hele pakken bare er rar da :hilarious:

Tok en sånn tidlig stav istedenfor, og ser der å men en mer «normal» strek. Er det fler som ser??

Vis vedlegget 465068
Ser på den nederste, gud så spennende! Visste ikke at man kunne få så sterk strek 6dpo. Er ikke det tidligste egget kan feste seg 5dpo? Helt fantastisk!

Jeg må le av meg selv. Var helt gåen i dag etter mye våketid på nettene, så måtte sove et par timer på dagtid. Sitter på do etter å sovet et par timer og føler plutselig at puppene mine har blitt større siden i dag tidlig. Automatisk slår tanken «kanskje jeg er gravid» inn. Før jeg kommer på at jeg tok en test for 7 timer siden og den ikke hadde noen strek. Så takk til hjernen som spiller meg et puss og leter etter tegn overalt :facepalm:
Jeg kjenner meg også igjen:hilarious: Hjernen min er også veldig flink til å overbevise meg om at tegnene veier mer enn negativ test:angelic::laughing001
Hahaha dere er herlige! Godt å høre flere er like som en selv :hilarious::facepalm::bag:

Sitter og tenker på ting to forskjellige leger har sagt til meg den siste tiden.

Den første legen er en god venninne, og hun er spesialist innen et helt annet fagfelt enn gynekologi osv. Og egentlig har ikke det hun sa noe å gjøre med at hun er lege i det hele tatt, jeg bare kom på det :hilarious:

Anyway, jeg pratet med henne om at vi har prøvd på B2 i 8pper nå og at jeg syns det er vanskelig og at det har tatt mye lenger tid enn antatt. Men hun sa bare at vi ikke hadde prøvd lenge i det hele tatt og at det er helt normalt. Og selvom jeg VET at hun har helt rett, så ble jeg litt satt ut og flyttet samtalen over til noe annet. Hun er frivillig barnløs, så jeg forventet egentlig ikke at hun skulle forstå min frustrasjon. Men jeg forventet vel at hun skulle føle litt med meg i det minste.

Og så var jeg jo hos fastlegen ang det samme og han var bare så snill og god :joyful: det er så verdifullt når man blir tatt på alvor. Han sa det var veldig bra at jeg hadde tatt kontakt så "tidlig" og fikk meg til å føle meg håpefull da jeg dro. Så fint!

Det var så pussig at jeg fikk omvendt reaksjon av det jeg hadde forventet av venninnen min og av legen.
Wow. Men tror du ikke venninnen din prøvde å «muntre» deg opp med at «håpet er ikke ute» på en måte da? Selv om for oss i vår prøve-verden er hver PP a battlefield, ender til og med i blodbad hver runde :hilarious: Men jeg er så glad du ble møtt med slik forståelse fra fastlege, det forventes liksom ikke, nei :Heartred

Du har jo egentlig like mye rett til å ha troa, som å ikke ha det - og det er også realistisk å tenke at man kan blir gravid, for det kan jo absolutt hende det sitter denne gangen :shy::Heartpink

Back
Topp