Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahhh treigostSjukt treg EL i tro Frostbite-stil (CD27), så jeg melder meg inn her
Frostbite - 32 - B2 - PP9 (Kjemisk PP4, PP6, PP7) - EL 15/07 - IKM 26/07
Men endelig var den her da! Hyggelig at du kom til oss for vår del da, håper å få sette deg på *Gravid* om noen dager Ååå masse lykke til videre i uke 31Jeg får eggløsning i morgen, en uke etter «planlagt». Så flytter meg over til uke 31. Masse lykke til og håper masse spirer sitter hos dere![]()

Åååå spennendeee!Vanlig! Har igjen fra forrige gang, fikk en liten skygge på disse 9 DPO sist og svak, men synlig strek 10DPO så venter i spenning på om det blir samme denne gangen
Mest irriterende er de symptomene jeg ikke skulle kjenne etter, men har så masse stikk og murringer i magen nå at det er vanskelig å ignorere![]()

Wooow! Dette MÅ da være noe?!
Våget deg på noen flere??
det er så verdifullt når man blir tatt på alvor. Han sa det var veldig bra at jeg hadde tatt kontakt så "tidlig" og fikk meg til å føle meg håpefull da jeg dro. Så fint!

Jeg er redd for at det er noe feil med den testen, men håper jo selvfølgelig at det ikke er det. Du får prøve å ta en ny når du har samlet opp nok tissAltså, min el-test var positiv på formiddagen 9/7 og hadde eggløsningssmerter 9/7 på kvelden - men skrev 10/7 her inne for å være sikker. Så sannsynligvis er jeg 6 dpo i dag og måtte bare ta en tidligtest for å roe nervene.. men?????
Vis vedlegget 465062
![]()
Så her ser det ut når det har tørket:
Vis vedlegget 465063
Og det er jo virkelig mest tydelig i kantene, men likevel det kan vel ikke bli slik hvis det ikke er noe???
Tenkte det skulle være veldig negativt så kastet bare tisset i do dessverre![]()
![]()

Så spennende! Det er vel en sjanse for at den er defekt når stripen bare er der sånn halvveis. Men det er jo en sjanse for at du er gravid ogsåAltså, min el-test var positiv på formiddagen 9/7 og hadde eggløsningssmerter 9/7 på kvelden - men skrev 10/7 her inne for å være sikker. Så sannsynligvis er jeg 6 dpo i dag og måtte bare ta en tidligtest for å roe nervene.. men?????
![]()
Og det er jo virkelig mest tydelig i kantene, men likevel det kan vel ikke bli slik hvis det ikke er noe???
Tenkte det skulle være veldig negativt så kastet bare tisset i do dessverre![]()
![]()

Ler, men kjenner meg igjenJeg må le av meg selv. Var helt gåen i dag etter mye våketid på nettene, så måtte sove et par timer på dagtid. Sitter på do etter å sovet et par timer og føler plutselig at puppene mine har blitt større siden i dag tidlig. Automatisk slår tanken «kanskje jeg er gravid» inn. Før jeg kommer på at jeg tok en test for 7 timer siden og den ikke hadde noen strek. Så takk til hjernen som spiller meg et puss og leter etter tegn overalt![]()

Håper det er begynnende spireAltså, min el-test var positiv på formiddagen 9/7 og hadde eggløsningssmerter 9/7 på kvelden - men skrev 10/7 her inne for å være sikker. Så sannsynligvis er jeg 6 dpo i dag og måtte bare ta en tidligtest for å roe nervene.. men?????
Vis vedlegget 465062
![]()
Vis vedlegget 465063
![]()

Jeg er redd for at det er noe feil med den testen, men håper jo selvfølgelig at det ikke er det. Du får prøve å ta en ny når du har samlet opp nok tiss![]()
Så spennende! Det er vel en sjanse for at den er defekt når stripen bare er der sånn halvveis. Men det er jo en sjanse for at du er gravid også![]()
Jeg kjenner meg også igjenJeg må le av meg selv. Var helt gåen i dag etter mye våketid på nettene, så måtte sove et par timer på dagtid. Sitter på do etter å sovet et par timer og føler plutselig at puppene mine har blitt større siden i dag tidlig. Automatisk slår tanken «kanskje jeg er gravid» inn. Før jeg kommer på at jeg tok en test for 7 timer siden og den ikke hadde noen strek. Så takk til hjernen som spiller meg et puss og leter etter tegn overalt![]()
Hjernen min er også veldig flink til å overbevise meg om at tegnene veier mer enn negativ test

Sniker litt her siden jeg er midt mellom uke 29 og 30.Ja i så fall var neste også defekt da, for her er den:
Vis vedlegget 465067
Mulig hele pakken bare er rar da
Tok en sånn tidlig stav istedenfor, og ser der å men en mer «normal» strek. Er det fler som ser??
Vis vedlegget 465068
Jeg serJa i så fall var neste også defekt da, for her er den:
Vis vedlegget 465067
Tok en sånn tidlig stav istedenfor, og ser der å men en mer «normal» strek. Er det fler som ser??
Vis vedlegget 465068
Veldig tidlig da, 6 dpo liksomJa, tok en til 3 timer etter som var lik, kanskje sterkere faktisk. Og følte meg helt ut av det i det sekundet jeg så første testen, murringer, sliten, svett, småkvalm, haha veldig gravid med andre ordWooow! Dette MÅ da være noe?!Våget deg på noen flere??
Så blir litt overrasket om det viser seg å være skygge nå faktisk 
Det ser jo absolutt lovende utJa i så fall var neste også defekt da, for her er den:
Vis vedlegget 465067
Vis vedlegget 465068

Jeg skimter noe i en type lys, og så ingenting i et annet type lys. Minner litt om skyggene jeg har fått de siste to pp'ene. Men det er jo fortsatt såpass tidlig for deg at det er vanskelig å si.. Jeg vet noen har fått såvidt noe på morgenen og så fått tydeligere strek allerede samme kveld. Men hvis det er babystrek burde den vel bli tydeligere dagen etter, og i alle fall etter 2 dagerHvor lang tid bør det ta fra nesten usynlig skygge til strek?
Denne nesten usynlige streken jeg har fått på flere tester, er også på Valmed testen..
Noen som ser?
Men jeg er ingen ekspert altså, det er nok andre her som faktisk har erfaring
Håper selvfølgelig på babystrek for deg